De PhotoPlay-kasten beginnen meer en meer uit het straatbeeld te verdwijnen...
kon je een paar jaar terug nog geen cafetaria of cafe binnenlopen, stond er wel zo'n ding in je pad,
tegenwoordig staan ze er nog maar heel erg sporadisch...
Nou zijn die kasten allemaal weggehaald, maar ook een paar particulier verkrijgbaar.
Op Marktplaats worden er wel een aantal aangeboden...
PhotoPlay'en was tof... zo'n kast thuis hebben zou ook best leuk wezen...
Maar om nou honderden euro's te gaan betalen voor zo'n lomp ding dat nog meer ruimte in (woon-)kamer in beslag neemt is ook niet alles...
Dus vroeg ik me af of iemand toevallig weet of de software (of vergelijkbare spellen) ook voor de 'normale' pc te krijgen is...?
en dan zou 't natuurlijk ook moeten kunnen werken zonder touchscreen
touchen met je vingers ben je waarschijnlijk sneller dan met de muis, maar goed, het gaat om het idee
En ja, spellen als Find-It zijn er waarschijnlijk in talloze variaties...
Maar ik speelde bijvoorbeeld veel Diamonds Elevens, en daar ben ik nog nooit ook maar een vergelijkbaar pc-spelletje voor tegengekomen, zo ook bijvoorbeeld Fun Towers.
De originele PhotoPlay spellen zouden natuurlijk het leukste zijn om te hebben,
maar als iemand goede vervangers weet is dat natuurlijk ook welkom
kon je een paar jaar terug nog geen cafetaria of cafe binnenlopen, stond er wel zo'n ding in je pad,
tegenwoordig staan ze er nog maar heel erg sporadisch...
Nou zijn die kasten allemaal weggehaald, maar ook een paar particulier verkrijgbaar.
Op Marktplaats worden er wel een aantal aangeboden...
PhotoPlay'en was tof... zo'n kast thuis hebben zou ook best leuk wezen...
Maar om nou honderden euro's te gaan betalen voor zo'n lomp ding dat nog meer ruimte in (woon-)kamer in beslag neemt is ook niet alles...
Dus vroeg ik me af of iemand toevallig weet of de software (of vergelijkbare spellen) ook voor de 'normale' pc te krijgen is...?
en dan zou 't natuurlijk ook moeten kunnen werken zonder touchscreen
touchen met je vingers ben je waarschijnlijk sneller dan met de muis, maar goed, het gaat om het idee
En ja, spellen als Find-It zijn er waarschijnlijk in talloze variaties...
Maar ik speelde bijvoorbeeld veel Diamonds Elevens, en daar ben ik nog nooit ook maar een vergelijkbaar pc-spelletje voor tegengekomen, zo ook bijvoorbeeld Fun Towers.
De originele PhotoPlay spellen zouden natuurlijk het leukste zijn om te hebben,
maar als iemand goede vervangers weet is dat natuurlijk ook welkom
Leeg - Sinds 20180907