Hallo,
Sinds een tijdje ben ik een website aan het bouwen. Ik begon met dreamweaver en dat ging redelijk. Maar een zeer groot nadeel vond ik, dat je niet op de mm. precies iets ergens kan plaatsen. Hij is erg eigenwijs zegmaar
Ik werd er helemaal simpel van. Ik had in fireworks inmiddels wat knoppen ontworpen. Toen dacht ik ineens waarom bouw ik de site niet helemaal in fireworks. Dit heb ik nu met 1 pagina gedaan en ik vind het helemaal super ! Geweldig design en geen gefrustreerd gepruts. Nu had ik het eerst in PNG gemaakt ... dat was veel te groot. Nu heb ik hem omgezet naar JPG in dreamweaver gezet en het draait prima. Geen aso lange wachttijden ofzo. De inhoud van de pagina is dus gewoon 1 grote JPG en ik werk verder met hotspots in dreamweaver.
Nu vroeg ik mij (voordat ik verder ga) af of het slim is wat ik doe. Is het een goede keuze of kleven er nadelen aan die ik niet zie ? Kan ik misschien beter met flash werken voor zoiets ?
Sinds een tijdje ben ik een website aan het bouwen. Ik begon met dreamweaver en dat ging redelijk. Maar een zeer groot nadeel vond ik, dat je niet op de mm. precies iets ergens kan plaatsen. Hij is erg eigenwijs zegmaar
Nu vroeg ik mij (voordat ik verder ga) af of het slim is wat ik doe. Is het een goede keuze of kleven er nadelen aan die ik niet zie ? Kan ik misschien beter met flash werken voor zoiets ?