Toon posts:

[XP] Standaard Windows screensaver logo veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn computer op werk heb ik de standaard windows screensaver staan waarbij het logo elke x seconden verspringt. Nou wil ik het logo in een andere afbeelding veranderen alleen zonder daarbij al te veel te moeten graven in het registry of iets te installeren (het is immers de computer van werk en niet van mezelf).
Is er een manier waarbij ik alleen het logo maar hoef te vervangen in een andere afbeelding?

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 17:59

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Voor zover ik weet is die afbeelding ingebakken in de screensaver. Dat is niet iets dat los in het register aangegeven wordt.
Het zit allemaal meegeprogrammeerd in het .SCR bestand.
Wat je wel kunt doen is een foto screensaver downloaden, er is er een van MS zelf, meen ik, en die kan plaatjes uit een willekeurige folder op je PC als screensaver weergeven.
Ik meen zelfs dat hij standaard in windows beschikbaar is.

Echter, als je geen rechten hebt om een andere screensaver in te stellen, dan ben ik bang dat je het kunt schudden. Overigens zou ik het vreemd vinden om iemand de rechten om zijn screensaver aan te passen te ontnemen, maar wel in het register laten kunnen editten.

In ieder geval, zoals jij denkt dat het werkt, gaat niet lukken, maar als je voldoende rechten hebt, kun je zelf een screensaver met die functionaliteit instellen.

Succes ermee.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
gewone users (non local admins) mogen hem iig niet veranderen :)

het is immers de computer van werk en niet van mezelf
damn right! pas dus maar op een beetje beheerder heeft policy's op de werkplek gezet en elke vorm van misbruikt wordt gelogged

(ik doe dat tenminste wel :P )

A wise man's life is based around fuck you