HP Dataprotector single mailbox restore problems

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Netwerkomschrijving

Exchange 2003 SP1 op Windows 2003 SP2 cluster van 2 nodes
Windows 2003 SP2 met HP Dataprotector 5.5 build DPWIN_00191
HP MSL6030 LTO2 library

Probleem

Restoren van een object uit de single mailbox backup gaat niet, dwz de sessie wordt wel succesvol afgerond maar er wordt geen data teruggezet. De tape wordt zelfs helemaal niet benaderd.
Ik krijg alleen deze meldingen:

Command line options:

delete deletes administrator's profile
create manually creates administrator's profile

[Normal] From: RSM@backupserver.domain.local "" Time: 26-07-2006 8:13:34
OB2BAR application on "exchangeserver.domain.local" disconnected.

===================================================
Session completed successfully!
===================================================

Dus geen errors, ik heb wel eerder een restore gedaan en DP zet dan netjes een folder met datum e.d. in de mailbox waarin de restored items staan. Een restore van data gaat wel goed.
Iemand een idee wat dit kan zijn, verschil met de situatie waarin het nog wel werkte is dat nu alle patches voor DP geïnstalleerd zijn. Heb deze patches ook gechecked maar heb geen verband met een dergelijke restore gevonden....

[ Voor 4% gewijzigd door Koffie op 26-07-2006 08:45 ]

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik neem aan dat je Windows 2003 server met sp1 bedoeld. SP2 voor W2K3 is nog niet uit. Exchange versie is wel SP1, of SP2?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• seq_uence
Ja sorry foutje, W2K3 Sp1 inderdaad, Exchange is ook nog SP1

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 14:02

Arfman

Drome!

Het lijkt wel of de OB2BAR applicatie op de Exchange server niet goed wordt aangeroepen door het pakket zelf, getuige de " delete deletes administrator's profile" en "create manually creates administrator's profile".

Kwam 2 threads tegen die zeiden dat je de Temporary Logfile Directory moest gebruiken voor de restore, misschien dat dat nog helpt?
http://forums1.itrc.hp.co...nswer.do?threadId=1017841
http://forums1.itrc.hp.co...answer.do?threadId=977022

En hier 1 die dicht in de buurt komt volgens mij:
http://forums1.itrc.hp.co...nswer.do?threadId=1036168
Die heeft het ook over patches die dit probleem veroorzaken, en de naam van een patch die het weer oplost.

Succes!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 06:10

SpamLame

niks

Voor zover ik weet (het is alweer een tijd terug) en op DP5.1 met HPUX cellmanager.
Als het medium geexpired is restored DP ook niet (onze ervaring).

[ Voor 178% gewijzigd door SpamLame op 26-07-2006 13:32 ]

• seq_uence
Probleem is (gedeeltelijk) opgelost, oorzaak was verschil in patchlevel van Dataprotector op de Cell Manager en de Exchange server. In geval van een cluster werkt DP de clients niet automatisch bij, heb ze nu handmatig bijgewerkt.

Wat ik nog wel constateer is dat bij een restore van de contactpersonen de distributielijsten niet worden teruggezet, dus geen enkele ! En dat terwijl die nou juist door een gebruiker per ongeluk is verwijderd. Volgens HP ligt dit niet aan Dataprotector maar zou het een Exchange probleem kunnen zijn. Wie kan hier nog iets over zeggen ?

Pagina: 1