Toon posts:

Digitale fotos via post verzenden betaalt via sms of bellen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een bedrijf of script! dat je fotos kan verkopen op je website door te bellen naar een 0900 nummer of te smsen, en dat je dan een paar dagen later de foto als kaart in je brievenbus krijgt.

zoiets bestond maar ik ben het kwijt

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

bedoel je misschien Wishou van TPG ?
http://www.tpgpost.nl/voo...arten_maken_en_versturen/

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

Topicstarter
opzich is dat wel cool al, maar je kan niet betalen per sms of 0900.. en je kan het niet in je site bouwen! dat je ook wat winst kan maken

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Een systeem waarbij je betaalt dmv sms of 0900 is bij mij niet bekend. Als je wat wil verdienen met je foto's, kun je ook een stockfotografie-site proberen. Misschien niet de optie waar ik zelf meteen de voorkeur aan zou willen geven (zie ook dit topic: Stockfoto sites), maar wel makkelijk...
Als je echt alleen je eigen foto's wilt weergeven op je eigen site en ook nog zelf het prijsniveau bepalen, spit dan dit topic Eigen fotoalbum -> fotoafdrukcentrale? | alpha pixxer online eens door, volgens mij staat daar wel wat interessants in.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Ja, en wat heb je zelf al gezocht & gevonden? GoT is geen 'verloren voorwerpen' database ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.