Bewerken van mij!

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:56
Ik heb een beetje een vreemde vraag maar misschien voor jullie een uitdaging. Ik ben zelf geen held in foto's maken en laat staan bewerken om er toch nog wat moois van te maken. Alleen nu geef ik RPM les (als je echt wil weten wat het is, vraag me het dan nog maar een keer) en heeft er laatst iemand wat foto's gemaakt maar niets mee gedaan verder. Nu is mijn vraag aan jullie dan ook.

Willen jullie wat met deze twee foto's doen laat er je fantasie op los en maak er iets van zodat ik zoiets heb van die print ik uit en hang ik aan de muur.

Het gaat om de volgende 2 foto's.

Dennis 1

en

Dennis 2

Het resultaat mag je mailen naar foto(aap staart)dennismaurits.nl

Ik weet niet of dit het juiste topic is of dat jullie dit misschien niet zien zitten laat het me dan even weten.

• ff_tweake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-11-2025
Misschien is het handig als je thumbs maak.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:50

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

De foto's zijn gemaakt met een Dlsr, degene die ze gemaakt heeft kan vast ook wel nabewerken denk ik zo.
Het is natuurlijk niet de bedoeling om zo even te vragen of iemand de foto's wil nabewerken.

Bovendien, wat vind je mooi, misschien vind ik zwart/wit hier wel mooi lijken.......nabwerkingen zijn persoonlijk. Je hoeft foto's uiteraard ook niet na te bewerken ofzo.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

FGW Policy
"Kan iemand even... ?"

Als je een foto ge"Photoshopt" wil hebben, ben je in FGW aan het verkeerde adres, dergelijke verzoeken zijn niet de bedoeling. Probeer het eerst zelf op te lossen, ook aan de hand van de search en tutorials hier en op de rest van het web.
Jammer maar helaas, GoT en daarmee FG is niet een 'kan iemand even dit voor mij fixen ...?' forum :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.