TV out Probleem, nogal ingewikkeld

Pagina: 1
Acties:

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
mijn ouders hebben nieuwe meubels gekocht, dus de tv is nu verplaatst, ik had 5 meter bandridge tv out kabel (scart), Nu heb ik al een stroommantelfilter want die had ik nodig, Dus ik kreeg vandaag mn 5 meter verleng scart van conrad binnen

(http://www1.nl2.conrad.co...ERLENGING+5+M&akt_image=1)

vanmiddag deed die het goed, maar nu krijg ik opeens heel lelijk beeld, al geprobeerd antenne eruit en stroommantelfilter maar dan word het alleen maar nog erger, alle scarts van tv geprobeerd maar dan krijg je het bekende zwart wit probleem, alleen in scart 2 doet die het (sony wega tv)

Nu is mijn vraag, heeft iemand dit ooit meegemaakt en kan die me helpen? hier een filmpje van het probleem http://www.yousendit.com/...oad&ufid=1FA0627020BEABF0 (2 mb maar)

en het gekke is, bij die andere scarts met zwart wit heb ik perfect beeld, alleen zwart wit..

ik heb dus al in de faq gezocht maar deze keer werkt de stroommantelfilter niet :(

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Als ie het eerst goed deed, en later minder, zou de verlengkabel wellicht stuk gegaan kunnen zijn. Probeer nog eens zonder de verlenger.

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
ik denk dat ik erachter ben, ik had zo'n scart boxje ertussen dat je 3 scarts erin kan doen (component) die het beeld goed maakte, nu lijkt het me dat dit doosje kapot is gegaan... morgen ff me pa na laten kijken, de kabel is niet stuk Maar het kastje dus :( hopen dat ik nog een nieuwe kan vinden want de binnenkant is met blauw geel en rode draden ipv geel en groen

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i