Zojuist restartte mijn Macbook zichzelf, terwijl ik er niet op aan het doen was.....
Geen softwareupdate, was op de adapter aangesloten en was volgens mij de screensaver aan het weergeven. Volgens mij heb ik het al een keer gehad. Ging naar m'n MacBook en zag het inlogscherm. Dacht toen dat ik per ongeluk op restart o.i.d gedrukt had. Maar deze keer weet ik zeker dat ik niets gedaan hebt wat een restart zou kunnen veroorzaken.
Lijkt een geval als dit. Heb mijn MacBook nu ongeveer anderhalve maand. This de witte versie met 2.0Ghz en heeft 2Gb Ram.
Wat kan ik nu het beste doen.... Volgens mij is het nog niet door Apple erkent. Het is eigenlijk (nog) geen groot probleem, aangezien het (blijkbaar) niet vaak voorkomt. Maar een echt geweldig gevoel krijg ik er natuurlijk niet van.
Lijkt een geval als dit. Heb mijn MacBook nu ongeveer anderhalve maand. This de witte versie met 2.0Ghz en heeft 2Gb Ram.
Wat kan ik nu het beste doen.... Volgens mij is het nog niet door Apple erkent. Het is eigenlijk (nog) geen groot probleem, aangezien het (blijkbaar) niet vaak voorkomt. Maar een echt geweldig gevoel krijg ik er natuurlijk niet van.