MP3 speler dood

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-02 20:47
Ik heb hier een mp3 speler.

Hij deed het slecht nummers werden over geslagen en hij viel elke keer uit dus ik dacht ik gooi er een nieuwe firmware erop.
Maar nu doet die het helemaal niet meer.
USB niet meer aan zetten ook niet meer.

Ik naar Packerd Bell serial nummer invoeren firmware downloaden erin gedaan maar daarna geen leven meer in te krijgen.

Het gaat om een Packard Bell Funkey Key 512 MB

Weet iemand hier een oplossing voor????????
Of kan ik hem helemaal weg gooien.

[ Voor 5% gewijzigd door Evertt op 25-07-2006 22:21 ]

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:45
Packard Bell opbellen?

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

firmware langs officiele weg ge-upgrade?

Even de kleine lettertjes lezen op de servicepagina van dell Packard Dell :) en daarna bellen en je vraag daar stellen.
Ik denk niet dat je zelf nog veel kan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door CaPtAiNCaRnAgE op 25-07-2006 22:26 . Reden: foutje ]

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• Evertt
CaPtAiNCaRnAgE schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:25:
firmware langs officiele weg ge-upgrade?

Even de kleine lettertjes lezen op de servicepagina van dell Packard Dell :) en daarna bellen en je vraag daar stellen.
Ik denk niet dat je zelf nog veel kan doen.
Ja bellen denk niet dat het echt werkt heb ook geen garantie meer.
Firmware is langs de officiele weg ge-upgrade.

Maar ja die mp3 is nooit echt veel gebruikt alleen in de vakantie.
Maar ik vindt het wel raar dat die ineens zo raar deed toen ik muziek erop zette hiervoor deed die het altijd goed.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tja, die PB dingen staan erom bekend ineens de geest te geven, heb ze genoeg gezien toen ik daar nog werkte. Als hij helemaal niet meer herkend wordt lijkt het me einde oefening

• Evertt
Nou hij doet wel iets als ik hem op de aan knop en steek in hem in de USB dan herkent die hem maar als een rare apparaat en volgens wordt de verbinding verbroken.
De firmware krijg ik er niet meer in.
Helemaal dood dus ik koop wel een andere.

Het is wel raar dat die na een lange tijd de geest geeft heeft mij 80 euro gekost daar van mag je toch kwaliteit van verwachten.

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:45
Terw_Dan schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:15:
Tja, die PB dingen staan erom bekend ineens de geest te geven, heb ze genoeg gezien toen ik daar nog werkte. Als hij helemaal niet meer herkend wordt lijkt het me einde oefening
Packard Bell staat juist bekend als een van de beste fabrikanten van MP3-spelers. Ik heb zelf ook een Packard Bell, en meerdere mensen die ik ken. Die computers van hun zijn inderdaad walgelijk, maar de MP3 spelers zijn gewoon ge-wel-dig.
En ik zou toch nog ff naar PB bellen. (Ze hebben best rlxe klantenservice)

• WhiteDog
  • Laatst online: 31-01 21:14

WhiteDog

met zwarte hond

MilaNL schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:25:
[...]

Packard Bell staat juist bekend als een van de beste fabrikanten van MP3-spelers. Ik heb zelf ook een Packard Bell, en meerdere mensen die ik ken. Die computers van hun zijn inderdaad walgelijk, maar de MP3 spelers zijn gewoon ge-wel-dig.
Voor 1 € per minuut kan je beter een sekslijn gaan bellen hoor :P
Als je geen garantie meer hebt zou ik gewoon een nieuwe halen. Spelers met 1 GB heb je al voor 50 € ofzo...

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-02 23:29

Remi

Moo!

lol!

PB een goed merk op het gebied van mp3 spelers?

Ik heb die funkey vaak genoeg verkocht en 50/50 kans dat ie binnen een maand terug kwam voor reparatie. Dat andere type van hun genaamd audiokey is net zo erg. Meestal kwamen ze terug omdat ze spontaan dood waren gegaan tijdens het afspelen.

Deze types van PB komen gewoon uit dezelfde fabriek als die cheapo mp3 spelers die je ontvangt bij aanschaf van een pak magere yogurt. ;)
Ook heb ik een paar keer meegemaakt dat het product vanuit de doos al doa was. Niet dat ze niet werkten maar wel een hoop cosmetische schade zoals krassen en gebarsten schermpjes.

Zo.. mijn 2 centjes :P

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-02 20:06
Remi schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:39:
lol!

PB een goed merk op het gebied van mp3 spelers?

Deze types van PB komen gewoon uit dezelfde fabriek als die cheapo mp3 spelers die je ontvangt bij aanschaf van een pak magere yogurt. ;)
Zo zagen ze er in ieder geval wel uit ja :p

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

MilaNL schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:25:
[...]

Geloof me, ik heb er gewerkt en die MP3 spelers waren redelijk brakkig, kwamen regelmatig voorbij als ze ineens niet werkten.

En die klanten service is niet bepaald relaxed imho, enige wat ze daar doen is zo snel mogelijk mensen af proberen te schepen, dat is tenminste mijn ervaring toen ik voor het laatst belde.

• Evertt
Mijn is toen verteld ook dat Packerd Bell goed waren.
Maar ik zie dat het nu niet zo is.
Hij is denk ik een jaar en een maand oud en nu al de geest gegeven.

Ik kan beter een nieuwe kopen van 1gb die zijn niet meer zo duur.

Dan maar geen muziek op de vakantie ik ga morgen weg.
Dus mij discman gaat maar mee.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-02 00:43
omruilen, mp3 spelers zijn nou eenmaal bagger... mijn vorige 1x om moeten ruilen, en die ging toen ook kapot (na de garantie), en mij huidige mp3 speler is al voor de 2e keer op vakantie terug naar de fabriek... dus ik zit binnenkort aan mijn 5e mp3 speler in maar 3 jaar tijd :)

edit: btw merk zegt nix, mijn vorige was ook packard bell en die was echt klote (bovendien heb ik er nog eens 100 euro extra voor moeten betalen, aangezien ze een paar maanden later met korting kwamen..)

mijn was nog niet eens een jaar oud, de 1e ging na 3 maanden kapot, de 2e gelijk de eerste dag en de 3e na 2 maanden :P en ik wilde hem ook mee op vakantie nemen, maar het duurt 3 weken voor ik een nieuwe krijg 8)7

en wees blij dat je er 'maar' 80 euries voor hebt betaald, ikke 150 :|

[ Voor 52% gewijzigd door Avalaxy op 26-07-2006 20:19 ]

Verwijderd

Evertt schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:08:
Mijn is toen verteld ook dat Packerd Bell goed waren.
Maar ik zie dat het nu niet zo is.
Hij is denk ik een jaar en een maand oud en nu al de geest gegeven.

Ik kan beter een nieuwe kopen van 1gb die zijn niet meer zo duur.

Dan maar geen muziek op de vakantie ik ga morgen weg.
Dus mij discman gaat maar mee.
Misschien kom je wat leuks tegen op Schiphol, soms wat voordeligere prijzen. En tsjah, die stickie's hebben nu eenmaal geen lang leven, van welk merk dan ook. Gewoon een keer iets knaps kopen. Heb al 4 jaar een Creative 30gig, doet het nog steeds en ook steeds gepatched naar nieuwere firmware update's. Was maar 200 euro, vergelijk dat maar met stickie's :)

Fijne vakantie ;)
Pagina: 1