ik heb op een pcdumpdag een thin client gekocht model tube 2000 van athena met een cyrix proc en 32 mb geheugen en wil hiervan een servertje van maken alleen heb namelijk de probleem dat ik wel windows werkend erop heb zitten alleen moet ik het opstarten met de windows cdrom en cdrom drive gekoppeld zelfs als de drive aangesloten zonder win98 cd loopt het steeds vast bij opstarten van windows 98
als ik met cdrom opstart werkt het zonder problemen
maar aangezien er maar een kleine voeding in zit wil ik alleen mijn hardeschijf gekoppeld hebben alleen zonder win98 cdrom weigert hij dus op te starten, heb rond gekeken en heb paar topics gevonden met zelfde client alleen daar niks gevonden over dit probleem dus vroeg me af of er mensen zijn die ook een client hebben en die dit probleem herkennen en ook weten wat de oplossing zou kunnen zijn.
als ik met cdrom opstart werkt het zonder problemen
maar aangezien er maar een kleine voeding in zit wil ik alleen mijn hardeschijf gekoppeld hebben alleen zonder win98 cdrom weigert hij dus op te starten, heb rond gekeken en heb paar topics gevonden met zelfde client alleen daar niks gevonden over dit probleem dus vroeg me af of er mensen zijn die ook een client hebben en die dit probleem herkennen en ook weten wat de oplossing zou kunnen zijn.