Toon posts:

Macromedia Flash problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zolang ik me kan herinneren heb ik dezelfde versie van Flash op m'n PC staan, zo'n jaar iig, maar ik heb er wat problemen mee. Als ik naar ween website ga zoals die van Linkin Park krijg ik dit bericht: FLASH MANAGER ERROR Error Revtrieving XML config file 12150. En als ik naar ekele andere websites ga doet Flash het simpelweg niet(ik zie ging interface knoppen ofzo op de website). Ik weet niet welke versie van Flash ik heb maar als ik 'm wil updaten via macromedia.com lukt dat niet, dan krijg ik geen venstertje op de download pagina met: wil je installeren etc.

Wie kan mij helpen? Het is behoorlijk irritant, ik wil dat m'n PC het gwn goed doet! (begrijpelijk, toch?)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
[google=flash player download]

[ Voor 89% gewijzigd door sdomburg op 25-07-2006 19:34 ]

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:59

Sebje

Makelaartje

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:17:
....

Wie kan mij helpen? Het is behoorlijk irritant, ik wil dat m'n PC het gwn goed doet! (begrijpelijk, toch?)
Heb je winxp? Systeemherstel als je het probleem nog niet zo lang hebt?

Heb je trouwens al gezocht?

[ Voor 24% gewijzigd door Sebje op 25-07-2006 19:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nog steeds niet, ik kan niet downloaden van macromedia.com en apart downloaden en installeren werkt ook niet, ligt het misschien aan iets van active x want die werkt ook niet op macromedia.com, dat heb je nodig om te installeren geloof ik?

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-07 10:31

mymind*

A Beautiful Mind

Zulke problemen heb ik ook wel eens gehad. Als het goed is staat er op de macromedia/adobe site ergens een uninstaller. Daarmee kun je de flash player verwijderen.

Daarna werkt de automatische installer als een zonnetje. Ik weet zo snel niet meer waar je hem kunt vinden, maar als je zoekt zul je hem vast wel vinden.

Ik heb nu ff geen tijd om het op te zoeken, maar anders kijken ik morgen ff waar hij te halen is...

et voila...http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/

[ Voor 14% gewijzigd door mymind* op 25-07-2006 22:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig! Het werkt, er is echt nog steeds 1 probleem, als ik naar Linkinpark.com ga krijg ik nog steeds die foutmelding, dus er is nog steeds iets wat niet helemaal klopt. Maar op veel sites werkt het nu iig wel! Bedankt!
Pagina: 1