Toon posts:

Welke multimedia speler?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na vele soortgelijk berichten als deze te lezen weet ik nog steeds niet welke multimedia speler nu "de beste" is.
Omdat het veelal verouderde berichten waren, de archos gmini met de nieuwe prijs van dixons van 300 euro er niet bij werd gehaald en door de vele topics over slechts een speler.

Graag wil ik jullie mening en eventuele ervaring horen over de volgende spelers:

-Archos Gmini 500 (30 gb) 300 euro
-Creative vision M (30gb) 254 euro
-Apple ipod Video (30 gb) 300 euro

:)

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-07 14:10
Beetje verkeerde subforum? :?
Ik denk trouwens dat je de plus en minpunten die in de topics over de spelers staan het beste zelf kunt vergelijken en voor jou de afweging maken. Dit is namelijk zéér persoonlijk en dan hoeven wij niet allerlei dingen te herhalen en hier neer te kwakken :)

Verwijderd

Je houdt je niet bepaald aan de regels, check dit maar eens:Forum FAQ

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2006 18:48 ]

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ten eerste zit je toch echt in het verkeerde subforum, dit is Videoplanken & Beeldkanonnen. ;)
En de dames achter deur nummer 2 vinden je topicstart toch wel erg magertjes.
Zomaar even om een mening horen is niet zo gewenst hier. Heb je al reviewtjes van deze spelers bekeken? Ben je wel eens naar de Dixons gelopen en heb je ze allemaal even geprobeert?
Iedereen heeft zijn eigen mening en smaak, en wat iemand hier dus vindt kan jij het goed helemaal niet mee eens zijn.
Als je dat gedaan hebt mag je gerust een topic maken in het juiste subforum, maar zorg er wel voor dat je even de Policy: Alle regels die op het forum gelden en de Algemene Gedragsregels (Netiquette) doorneemt.

U gaat dus niet door voor de koelkast met MP3 functie ;(

[ Voor 25% gewijzigd door Ultraman op 25-07-2006 20:45 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.