Vanmiddag kreeg ik van een vriend de vraag of ik zijn online strem wou beluisteren om te testen toen kreeg ik de foutmelding: WMP kan de gevraagde bewerking niet uitvoeren. Ik heb gezocht hier op GOT en op google daar kwam ik dit tegen op de microsoft site:
Als dit probleem optreedt, geeft de speler mogelijk foutbericht C00D11D4 weer ('Windows Media Player kan de gevraagde bewerking op dit moment niet uitvoeren.').
U kunt dit probleem op een van de volgende manieren ondervangen:
*
Wacht met het afspelen van de film totdat het downloadproces is voltooid.
- of -
*
Voeg de DWORD-waarde AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly toe aan het Windows-register.
U voegt de waarde AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly als volgt toe aan het register
opmerking Als u fouten maakt bij het bewerken van het register, kan dit zware schade toebrengen aan uw systeem. U moet ten minste een back-up maken van waardevolle gegevens op de computer voordat u wijzigingen aanbrengt in het register. Meer informatie over het maken van back-ups en het herstellen van het register leest u in Windows Help en ondersteuning.
1.
Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren.
2.
Typ in het vak Openen de tekst regedit.
3.
Vouw de map HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer uit.
4.
Klik met de rechtermuisknop op de map Voorkeursinstellingen, ga naar Nieuw en klik op DWORD-waarde.
Er verschijnt een nieuwe DWORD-waarde in het venster rechts.
5.
Typ in het vak Naam de tekst AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly en druk op Enter.
6.
Dubbelklik op AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly.
7.
Typ in het dialoogvenster DWORD-waarde bewerken een 1 in het vak Waardegegevens. Klik op OK en sluit de register-editor.
8.
Start de computer opnieuw op.
Ik heb dit gedaan maar de map voorkeursinstellingen staat erbij mij niet in wel:
- Autocomplete
- Battery
- Control
- Dropdown
- Health
- MediaLibraryUI
- Monitors
- Player
- Preferences
- Services
- Setup
- Splitters
- Subscriptions
- UIPlugins
Ik had m gezet in Preferences moet ik m misschien in Setup zetten? Of weet iemand een andere oplossing?
Alvast bedankt
Als dit probleem optreedt, geeft de speler mogelijk foutbericht C00D11D4 weer ('Windows Media Player kan de gevraagde bewerking op dit moment niet uitvoeren.').
U kunt dit probleem op een van de volgende manieren ondervangen:
*
Wacht met het afspelen van de film totdat het downloadproces is voltooid.
- of -
*
Voeg de DWORD-waarde AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly toe aan het Windows-register.
U voegt de waarde AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly als volgt toe aan het register
opmerking Als u fouten maakt bij het bewerken van het register, kan dit zware schade toebrengen aan uw systeem. U moet ten minste een back-up maken van waardevolle gegevens op de computer voordat u wijzigingen aanbrengt in het register. Meer informatie over het maken van back-ups en het herstellen van het register leest u in Windows Help en ondersteuning.
1.
Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren.
2.
Typ in het vak Openen de tekst regedit.
3.
Vouw de map HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer uit.
4.
Klik met de rechtermuisknop op de map Voorkeursinstellingen, ga naar Nieuw en klik op DWORD-waarde.
Er verschijnt een nieuwe DWORD-waarde in het venster rechts.
5.
Typ in het vak Naam de tekst AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly en druk op Enter.
6.
Dubbelklik op AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly.
7.
Typ in het dialoogvenster DWORD-waarde bewerken een 1 in het vak Waardegegevens. Klik op OK en sluit de register-editor.
8.
Start de computer opnieuw op.
Ik heb dit gedaan maar de map voorkeursinstellingen staat erbij mij niet in wel:
- Autocomplete
- Battery
- Control
- Dropdown
- Health
- MediaLibraryUI
- Monitors
- Player
- Preferences
- Services
- Setup
- Splitters
- Subscriptions
- UIPlugins
Ik had m gezet in Preferences moet ik m misschien in Setup zetten? Of weet iemand een andere oplossing?
Alvast bedankt