[wmp] foutmelding kan de gevraagde bewerking niet uitvoeren

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vuurfreter
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06-2024
Vanmiddag kreeg ik van een vriend de vraag of ik zijn online strem wou beluisteren om te testen toen kreeg ik de foutmelding: WMP kan de gevraagde bewerking niet uitvoeren. Ik heb gezocht hier op GOT en op google daar kwam ik dit tegen op de microsoft site:

Als dit probleem optreedt, geeft de speler mogelijk foutbericht C00D11D4 weer ('Windows Media Player kan de gevraagde bewerking op dit moment niet uitvoeren.').

U kunt dit probleem op een van de volgende manieren ondervangen:

*
Wacht met het afspelen van de film totdat het downloadproces is voltooid.
- of -
*
Voeg de DWORD-waarde AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly toe aan het Windows-register.

U voegt de waarde AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly als volgt toe aan het register

opmerking Als u fouten maakt bij het bewerken van het register, kan dit zware schade toebrengen aan uw systeem. U moet ten minste een back-up maken van waardevolle gegevens op de computer voordat u wijzigingen aanbrengt in het register. Meer informatie over het maken van back-ups en het herstellen van het register leest u in Windows Help en ondersteuning.

1.
Klik op Start en vervolgens op Uitvoeren.
2.
Typ in het vak Openen de tekst regedit.
3.
Vouw de map HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer uit.
4.
Klik met de rechtermuisknop op de map Voorkeursinstellingen, ga naar Nieuw en klik op DWORD-waarde.
Er verschijnt een nieuwe DWORD-waarde in het venster rechts.
5.
Typ in het vak Naam de tekst AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly en druk op Enter.
6.
Dubbelklik op AllowApproximateSeekingOnShinyDiscOnly.
7.
Typ in het dialoogvenster DWORD-waarde bewerken een 1 in het vak Waardegegevens. Klik op OK en sluit de register-editor.
8.
Start de computer opnieuw op.

Ik heb dit gedaan maar de map voorkeursinstellingen staat erbij mij niet in wel:
- Autocomplete
- Battery
- Control
- Dropdown
- Health
- MediaLibraryUI
- Monitors
- Player
- Preferences
- Services
- Setup
- Splitters
- Subscriptions
- UIPlugins

Ik had m gezet in Preferences moet ik m misschien in Setup zetten? Of weet iemand een andere oplossing?

Alvast bedankt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het zou moeten horen in Preferences. Heb je de key zeker weten goed aangemaakt en tevens je computer opnieuw herstart?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• vuurfreter
BtM909 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:22:
Het zou moeten horen in Preferences. Heb je de key zeker weten goed aangemaakt en tevens je computer opnieuw herstart?
Heb ik gedaan heb de key zelfs opnieuw ingevoerd en m voor de zekerheid nog even een keer ipv hexadecimaal op gewoon decimaal gezet maar niks.

• vuurfreter
Even een klein schopje ;)

Ik heb het inmiddels opgelost.

Bij media player opties - netwerk
Bij mms configureren proxy instellingen automatisch zoeken