PC gevallen

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54
Mijn pc van gemiddeld nu 2 weken oud is een week geleden van een tafel getrokken. Ik had mijn pc een keer meegenomen naar mijn ma en aldaar op een tafel gezet van iets meer dan een meter hoog. De hond van mijn ma trok daar echter mijn pc aan de utp kabel mee de grond op.

Mijn gloednieuwe kast is nu verbogen en verwrongen en de DVD brander is nu ook dood. Hoe kan ik echter kijken wat er nog meer niet meer naar behoren werkt? Op het moment doet de rest het nog, maar ik kan niet garanderen dat er geen schade is opgelopen door de klap.

Rebuilding knowledge database

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Alles onderdelen stuk voor stuk goed controleren met het oog en verder uitgebreid alles testen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zet de onderdelen gewoon eens in een andere pc, stuk voor stuk.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Onderdeel voor onderdeel testen is de enige mogelijkheid. En zolang alles werkt je niet direct zorgen over gaan maken. Meeste onderdelen kunnen wel tegen een stootje. Ik zou wel je hdd even troubleshooten omdat die meestal niet zo van klappen houden (zeker niet als het systeem aanstond terwijl hij van tafel viel).

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54
Terw_Dan schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 18:06:
Onderdeel voor onderdeel testen is de enige mogelijkheid. En zolang alles werkt je niet direct zorgen over gaan maken. Meeste onderdelen kunnen wel tegen een stootje. Ik zou wel je hdd even troubleshooten omdat die meestal niet zo van klappen houden (zeker niet als het systeem aanstond terwijl hij van tafel viel).
Het systeem draaide idd. Mijn zusje zat er op het moment achter. Toen ik thuis kwam stond ze met knikkende knieen te vertellen wat er was gebeurd :P

Rebuilding knowledge database

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:27

Thandor

SilverStreak

Kwestie van uitproberen.

Overigens is CSL geen dumpbak voor problemen m.b.t. hardware. Als je een niet oplosbaar probleem tegenkomt probeer deze te troubleshooten en post jouw bevindingen in het juiste subforum en vermeldt wat er zoal loos is en geprobeerd is :)

Dit topic gaat op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.