Nec TFT 1810x 2ehands

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 19:43
Bij een nieuwe 2ehands zaak in de buurt bieden ze deze monitoren aan voor een prijs van 149 euro / stuk.
Het zijn kantoormonitoren, dat wil natuurlijk zeggen dat de schoonmaker er met een nattedoek met schoonmaakmiddel over gegaan zal zijn.

Maar toch, het beeld lijkt me nog erg goed.. Geen super inkijkhoek, 1280*1024 resolutie.
Is zo'n 2ehandsje nog 149 waard of doe ik hier een miskoop mee?

ik kan op google weinig vergelijking vinden met deze oude generatie high end tft / tegenover de huidige generatie tft monitoren.

Iemand? :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

voor de waarde kijk je het beste hier: Hardware taxaties - deel 30

Verder zou ik zeggen, neem zelf een kijkje en vraag of je er even mee mag spelen om te kijken hoe het beeld is. Vaak is dat toch heel persoonlijk en zeker omdat ze niet nieuw zijn is er weinig over te zeggen.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 09:24

Sick Nick

Drop the top!

Op papier is de kijkhoek gewoon goed, 170/170. Alleen het contrast is wat aan de lage kant met 150:1 terwijl de meeste monitoren nu toch wel 500:1 hebben en de meeste zelfs 700:1 richting 1000:1.

Desondanks zal het een prima monitor zijn om mee te werken hoor, zolang je er niet het meeste van verwacht. Hij heeft bv wel een pivot functie (scherm kwartslag draaien) wat best leuk is natuurlijk :)

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:31
Of je doet er een paar tientjes bij en je hebt een nieuwe 19" ,waarvan je weet dat hij niet mishandeld is en geen verborgen gebreken heeft. En je hebt garantie. Check zelf de pricewatch maar.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Misschien kun je beter gewoon even gaan kijken, het is immers in de buurt. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.