Toon posts:

TweakDSL+TweakPhone of InternetPlusBellen+TweakNews

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij willen thuis gaan bellen over het Internet, omdat dit voor ons goedkoper is. Dit scheelt namelijk vijftien euro per maand. Nu heb ik op verzoek van mijn moeder opgezocht wat we het beste zouden kunnen nemen. Ik ben tot het volgende gekomen...

Wij hebben nu thuis het volgende abonnement.
Planet ADSL Standard
Downstream3 Mb/s
Upstream512 Kb/s
AansluitkostenGeen
ModemGratis
Ruimte Homepage en Mail70 MB
Niewsserverniet goed
Abonnementskosten€34,90 p/m

TweakNews 10 Mb
AansluitkostenGeen
AbonnementskostenGeen ivm 10 dagen op proef-abonnement.

Totaal€34,90

Mijn moeder wilde onderstaand abonnement nemen, omdat mijn oom dit ook heeft.
Planet InternetPlusBellen
Downstream3 Mb/s
Upstream512 Kb/s
BelminutenAlleen gratis naar InternetPlusBellen-abonnees
AansluitkostenGeen
ModemGratis
Ruimte Mail20 MB
Ruimte Homepage25 MB
Niewsserverniet goed
Abonnementskosten€42,95p/m

TweakNews 10 Mb
AansluitkostenGeen
Abonnementskosten€7,95 p/m

Totaal€50,90

Ik dacht er zelf aan om alles te regelen via TweakDSL. Dan hebben we meer snelheid en een goede nieuwsserver voor zelfs minder geld. Lijkt mij ideaal. Er moet wel een los telefoonabonnement worden bijgekocht.
TweakDSLB10
Downstream10 Mb/s
Upstream1 Mb/s
AansluitkostenGeen
ModemGratis
Ruimte Mail en Homepage250 MB
NiewsserverSuper met retentie van 50 dagen
Abonnementskosten€34,95 p/m

TweakPhone VoIP 500
Belminuten500 (naar vaste nationale nummers)
AansluitkostenGeen
Abonnementskosten€9,95 p/m

Totaal€44,90

Nu vertrouwd ons mam het niet helemaal dus vroeg ik me af of jullie hier konden posten, waar jullie voorkeur naar uit gaat. En wat de kwaliteit is van TweakDSL ten opzichte van Planet/KPN. Naar mijn mening is TweakDSL gewoon een goede ISP en misschien wel beter als Planet/KPN.

Ik dacht er zelf aan om dan in te gaan op de volgende actie van TweakDSL, zodat ons mam overgehaald wordt door de kwaliteit zelf en niet door mooie praatjes.
TweakTest, 2 maanden, €24,50 p/m:
Nieuw: TweakTest

Probeer ons 2 maanden voor maar € 24.50 per maand

Lastig hè, al die aanbiedingen voor snelle internetverbindingen en een gecombineerd belabonnement. Voor je het weet zit je een jaar aan iets vast. Maar niet bij TweakDSL, natuurlijk. Bij ons kun je nu tijdelijk heel relaxt al onze diensten (TweakDSL, TweakPhone, TweakNews) geheel vrijblijvend proberen. Bovendien krijg je ook nog eens 500 belminuten naar vaste nummers (excl. servicenummers) binnen Nederland gratis!

Hoe?
Simpel. Je checkt nu hiernaast je postcode, kiest het beschikbare abonnement dat bij je past en je vult de datum in waarop jouw proefabonnement in moet gaan. Wij sluiten je vervolgens tijdens de proefperiode aan tegen de hoogst haalbare snelheid op jouw adres. Indien mogelijk dus ook ADSL2!

Niet tevreden?
Dan zeg je voor het einde van de testperiode gewoon op. Kies je ervoor om abonnee te blijven, dan krijg je vanaf dat moment een abonnement van 12 maanden op de door jou gekozen snelheid. Je mag na de testperiode ook nog één keer gratis wisselen van abonnement.

Wat zijn de kosten?
Voor de vrijblijvende proefperiode van 2 maanden betaal je slechts € 49,-. Daarnaast betaal je € 79,- als borg voor het modem, installatiepakket, handleiding en verzendkosten. Besluit je na de testperiode niet door te gaan, dan krijg je bij het terugsturen van het modem € 64,- retour (je betaalt wel € 15,- verzendkosten). Ga je wel door, dan krijg je € 49,- borg terug (je betaalt wel de installatie- en verzendkosten).

Verdere voorwaarden lees je bij de voor jou beschikbare abonnementen, na het checken van je postcode.
:? Graag jullie reactie's zodat ik samen met dit topic mijn moeder er van kan overtuigen dat het wel gewoon een goede ISP is en dat het proberen echt wel de moeite waard is.

Links:
InternetPlusBellen
TweakDSL homepage
[rml][ KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 7[/rml]
Het grote TweakDSL topic - Deel 22

Verwijderd

Topicstarter
edit:
kick

Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Naar TweakDSL+TweakPhone of InternetPlusBellen+TweakNews.

• RC2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:20

RC2

Resistance is futile

Kan er zelf niet veel over zeggen. Heb nu een tijdje tweakdsl maar dan over tiscalinetwerk en loopt goed.
Volgens mij kan je qua prijs en snelheid nog wel beter krijgen, Tiscali, Orange oid maar dat houd wel verhuizing van internet en telefoon in wat waarschijnlijk ook niet ideaal is.
ADSL over kpn netwerk is gewoon duurder dan bij andere netwerken.

Who wants to life forever anyway...

Verwijderd

Ik heb wat problemen gehad met KPN die niet echt relax zijn, denk aan spooklijnen en andere administratieve fouten bij KPN. Ook loopt er hier ergens een draadje mbt een Planet abonnee, die zijn abonement niet opgezecht krijgt dmv wat administratieve fouten.

Ze kunnen bij KPN niet eens uitzoeken welke gebundelde anologe lijnen ik in een pand heb liggen, met het bijbehorende nummer per anologe lijn. En denk aan andere dingen die ze dus niet uitgezocht krijgen vanuit hun administratie. Ook heb ik dus al ervaring met spooklijnen, dat is erg leuk namelijk. Heb je een dikader die verbonden is in je ISRA, waar je een lijn op hebt staan die helemaal niet van jou is.
Ik heb ook verhalen gehoord van leveranciers (telefooncentrale enzo) dat deze spooklijnen soms wel 10 jaar actief zijn, en andere rare verhalen.

Als ik de keuze moet maken tussen KPN/Planet of TweakDSL, dan zou ik vanwegen de administratieve problemen al voor TweakDSL gaan. Volgends mij hebben ze het daar wel goed geregeld (al heb ik er zelf geen ervaring mee).

offtopic:
Sinds Demon is overgenomen door KPN, en zal worden doorgeschoven naar XS4ALL, zit ik er over te denken om over te stappen naar TweakDSL, omdat ik nou niet echt zoveel behoefte heb in KPN (en dus XS4ALL, al is XS4ALL wel goed, maar het blijft KPN).

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2006 12:00 ]

• Jan20
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:35

Jan20

CMJJKFE

Ik zelf gebruik al tijden lang Tweakdsl en Tweaknews en Tweakphone dat bevalt mij persoonlijk prima :)

CMJJKFE

Verwijderd

Ik ben 3 jaar lang abonnee van TweakDSL geweest, en heb in februari een upgrade aangevraagd. EN TOEN BEGON HET DRAMA.

10 mei werd ik spontaan afgesloten, en na een lang drama waarbij ik hen uiteindelijk maar in gebreke heb gesteld en mijn abonnement heb opgezegd - heb ik nu een incasso bureau aan mijn broek die 236 euro 81 wil hebben voor in totaal 15 dagen internet (na mijn opzegging hebben ze mij toch maar besloten aan te sluiten, waar ik dan nog 5 dagen plezier van heb gehad).

Mijn advies is: blijf VER bij Tweakdsl vandaan!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Als tweakdsl werkt dan is het goed, maar volgens mij is dat met meer ISP's. Ik zou zelf gaan kijken voor iets van Orange of Tiscali dan ben je met lijnhuur van KPN belbudget voor 40 euro per maand klaar. En mam moet gewoon naar jou luisteren en doen wat jij kiest :P
Pagina: 1