Wij willen thuis gaan bellen over het Internet, omdat dit voor ons goedkoper is. Dit scheelt namelijk vijftien euro per maand. Nu heb ik op verzoek van mijn moeder opgezocht wat we het beste zouden kunnen nemen. Ik ben tot het volgende gekomen...
Wij hebben nu thuis het volgende abonnement.
Mijn moeder wilde onderstaand abonnement nemen, omdat mijn oom dit ook heeft.
Ik dacht er zelf aan om alles te regelen via TweakDSL. Dan hebben we meer snelheid en een goede nieuwsserver voor zelfs minder geld. Lijkt mij ideaal. Er moet wel een los telefoonabonnement worden bijgekocht.
Nu vertrouwd ons mam het niet helemaal dus vroeg ik me af of jullie hier konden posten, waar jullie voorkeur naar uit gaat. En wat de kwaliteit is van TweakDSL ten opzichte van Planet/KPN. Naar mijn mening is TweakDSL gewoon een goede ISP en misschien wel beter als Planet/KPN.
Ik dacht er zelf aan om dan in te gaan op de volgende actie van TweakDSL, zodat ons mam overgehaald wordt door de kwaliteit zelf en niet door mooie praatjes.
Graag jullie reactie's zodat ik samen met dit topic mijn moeder er van kan overtuigen dat het wel gewoon een goede ISP is en dat het proberen echt wel de moeite waard is.
Links:
InternetPlusBellen
TweakDSL homepage
[rml][ KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 7[/rml]
Het grote TweakDSL topic - Deel 22
Wij hebben nu thuis het volgende abonnement.
| Planet ADSL Standard | |
| Downstream | 3 Mb/s |
| Upstream | 512 Kb/s |
| Aansluitkosten | Geen |
| Modem | Gratis |
| Ruimte Homepage en Mail | 70 MB |
| Niewsserver | niet goed |
| Abonnementskosten | €34,90 p/m |
| TweakNews 10 Mb | |
| Abonnementskosten | Geen ivm 10 dagen op proef-abonnement. |
| Totaal | €34,90 |
Mijn moeder wilde onderstaand abonnement nemen, omdat mijn oom dit ook heeft.
| Planet InternetPlusBellen | |
| Downstream | 3 Mb/s |
| Upstream | 512 Kb/s |
| Belminuten | Alleen gratis naar InternetPlusBellen-abonnees |
| Modem | Gratis |
| Ruimte Mail | 20 MB |
| Ruimte Homepage | 25 MB |
| Niewsserver | niet goed |
| Abonnementskosten | €42,95p/m |
| TweakNews 10 Mb | |
| Abonnementskosten | €7,95 p/m |
| Totaal | €50,90 |
Ik dacht er zelf aan om alles te regelen via TweakDSL. Dan hebben we meer snelheid en een goede nieuwsserver voor zelfs minder geld. Lijkt mij ideaal. Er moet wel een los telefoonabonnement worden bijgekocht.
| TweakDSLB10 | |
| Downstream | 10 Mb/s |
| Upstream | 1 Mb/s |
| Modem | Gratis |
| Ruimte Mail en Homepage | 250 MB |
| Niewsserver | Super met retentie van 50 dagen |
| Abonnementskosten | €34,95 p/m |
| TweakPhone VoIP 500 | |
| Belminuten | 500 (naar vaste nationale nummers) |
| Abonnementskosten | €9,95 p/m |
| Totaal | €44,90 |
Nu vertrouwd ons mam het niet helemaal dus vroeg ik me af of jullie hier konden posten, waar jullie voorkeur naar uit gaat. En wat de kwaliteit is van TweakDSL ten opzichte van Planet/KPN. Naar mijn mening is TweakDSL gewoon een goede ISP en misschien wel beter als Planet/KPN.
Ik dacht er zelf aan om dan in te gaan op de volgende actie van TweakDSL, zodat ons mam overgehaald wordt door de kwaliteit zelf en niet door mooie praatjes.
TweakTest, 2 maanden, €24,50 p/m:
Nieuw: TweakTest
Probeer ons 2 maanden voor maar € 24.50 per maand
Lastig hè, al die aanbiedingen voor snelle internetverbindingen en een gecombineerd belabonnement. Voor je het weet zit je een jaar aan iets vast. Maar niet bij TweakDSL, natuurlijk. Bij ons kun je nu tijdelijk heel relaxt al onze diensten (TweakDSL, TweakPhone, TweakNews) geheel vrijblijvend proberen. Bovendien krijg je ook nog eens 500 belminuten naar vaste nummers (excl. servicenummers) binnen Nederland gratis!
Hoe?
Simpel. Je checkt nu hiernaast je postcode, kiest het beschikbare abonnement dat bij je past en je vult de datum in waarop jouw proefabonnement in moet gaan. Wij sluiten je vervolgens tijdens de proefperiode aan tegen de hoogst haalbare snelheid op jouw adres. Indien mogelijk dus ook ADSL2!
Niet tevreden?
Dan zeg je voor het einde van de testperiode gewoon op. Kies je ervoor om abonnee te blijven, dan krijg je vanaf dat moment een abonnement van 12 maanden op de door jou gekozen snelheid. Je mag na de testperiode ook nog één keer gratis wisselen van abonnement.
Wat zijn de kosten?
Voor de vrijblijvende proefperiode van 2 maanden betaal je slechts € 49,-. Daarnaast betaal je € 79,- als borg voor het modem, installatiepakket, handleiding en verzendkosten. Besluit je na de testperiode niet door te gaan, dan krijg je bij het terugsturen van het modem € 64,- retour (je betaalt wel € 15,- verzendkosten). Ga je wel door, dan krijg je € 49,- borg terug (je betaalt wel de installatie- en verzendkosten).
Verdere voorwaarden lees je bij de voor jou beschikbare abonnementen, na het checken van je postcode.
Links:
InternetPlusBellen
TweakDSL homepage
[rml][ KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 7[/rml]
Het grote TweakDSL topic - Deel 22