Toon posts:

[MSN] kan geen berichten sturen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mega irritant probleem, ik krijg de hele middag al The following message could not be delivered to all recipients: blaat
Niet alleen blaat dus, maar 99 van de 100 berichten :P Maakt ook niet uit tegen wie ik praat

Nu komt het gekke, ik heb nog 2 andere msn acounts. Als ik die inlog, werkt alles naar behoren 8)7
Zou bijna denken dat er iemand met een dikke virus in me lijst staat

ik draai de nieuwste versies WLM (met A-patch bewerkt) en Plus!
Iemand enig hoe dit komt, en liever nog, wat kan ik er aan doen

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:57

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wellicht iets te véél bewerkt? Probeer m eens opnieuw te installeren? Kan nooit kwaad :)

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 17:31:
[...]

Wellicht iets te véél bewerkt? Probeer m eens opnieuw te installeren? Kan nooit kwaad :)
Hoera, ik kan weer chatten. Toch heb ik hem weer precies hetzelfde bewerkt als eerst, dus het lijkt me niet iets fout in de software. Ook die andere 2 acounts deden normaal.
Hopelijk blijft ie het nu wel gewoon doen.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Grappig deze melding kreeg ik afgelopen week ook. Vervolgens heb ik geprobeerd Messenger Live te draaien maar daarbij waren de contacts verdwenen. Deze weer gedeinstalleerd en terug naar 7.5 was het probleem opgelost! Vanaf 2 verschillende machines verschillende ISP's kreeg ik de melding dat het bericht niet kon worden afgeleverd. (wel zelfde msn account)

[ Voor 11% gewijzigd door avon op 25-07-2006 17:47 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

same problem here...
herinstall lost het probleem op
maar weet iemand waar het nu aan ligt?

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Verwijderd

Topicstarter
Ben er achter gekomen dat het telkens gebeurd nadat ik flink heb zitten tekenen....
Het gekke is ook dat je meteen die melding The following message could not be delivered to all recipients meteen te zien krijgt nadat je op enter ramt.
Normaal gesproken staat er dan eerst je getypte tekst, dan die melding met nog een keer de tekst wat niet verstuurd kon worden.
Ik blijf het maar vaag vinden
Pagina: 1