[LCD] Dell W3706MC 37-inch

Pagina: 1
Acties:

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02 15:06
Belangrijkste aspecten

De nieuwe DellTM W3706MC 37-inch op HDTV voorbereide LCD-televisie biedt spectaculaire High-Definition beeldkwaliteit met heldere, levendige beelden en een uitstekend contrast, voor rijke kleurendetails in elk beeld. Digitale televisie is eenvoudig met de ingebouwde digitale Dell-tuner (DVB-T). En met de geavanceerde videoverwerking van DNXTM van Pixelworks beleeft u televisie met de kwaliteit die u van Dell verwacht!

Zonder de meegeleverde standaard meet de 37-inch op HDTV voorbereide LCD-televisie van Dell 910 x 553,5 x 114,5 mm en biedt hij een ruim weergavegebied van 32,27 x 18,14 inch (81,97 x 46,08 cm) met meer dan 1 miljoen pixels voor heldere en levendige beelden. De W3706MC is dan ook ideaal voor lounges of gameruimten, waar het allerbeste op het gebied van video & audio vereist is.

Belangrijkste voordelen:

* Groot weergavegebied - 37 inch (93,98 cm) diagonaal gemeten, goed voor een weergavegebied van meer dan 3.777 cm² (585 inch²)
* De 1.366 x 768 High-Definition resolutie biedt haarscherpe stilstaande en bewegende beelden met meer dan 1 miljoen pixels op het scherm
* Dubbele tuners, 1 x analoog en 1 x digitaal (DVB-T), voor een ruim aanbod van kanalen en om ze zelfs naast elkaar te bekijken
* De hoge contrastverhouding biedt voor elk beeld duidelijke details in kleur en diepe zwarte tinten - voor levendige beelden.
* De hoge helderheid staat garant voor beelden met een hoge helderheid - zelf in goed verlichte ruimten en ruimten met grote vensters
* Afneembare luidsprekers - u kunt de luidsprekers afnemen om de omgeving van uw thuisbioscoop te optimaliseren, zodat u kunt genieten van de beste kijk- en luisterhoek.
* SRS® TruSurround XTTM -audio. Met zijn audiovermogen van 30 watt biedt de W3706MC een luisterervaring die net zo indrukwekkend is als het kijkplezier dat u aan dit toestel beleeft.
* Is uitgerust met talrijke digitale en analoge audiovisuele en pc-aansluitingen. Het toestel bevat ingangen voor HDMI, DVI, SCART, HD Component en andere video- en audio-ingangen voor gebruik als televisie, maar ook VGA- en PC-audio-ingangen voor gebruik met een pc.
* De meegeleverde gebruiksvriendelijke afstandsbediening met groot bereik heeft een verlicht numeriek toetsenblok (uiteraard in Dell-blauw) voor spaarzaam verlichte kamers

Prestaties:

* Flexibel: gebruik het optionele ophangsysteem of monteer de televisie op de meegeleverde bureaustandaard
* De hoge contrastverhouding (800:1) en hoge helderheid (500 staan garant voor scherpe, heldere beelden
* Hoge luidsprekerprestaties (30 watt)
* Volledige aansluitmogelijkheden, waaronder audio-/video-ingangen (1 x HDMI, 1 x DVI, 1 x HD Component, 2 x composiet, 2 x S-video, 2 x SCART, 1 x TV in/Coax, 1 x VGA, 8 x RCA L+R-audio, 1 x stereomini-aansluiting voor pc-audio
* Ondersteunt 480i, 480p, 576i, 576p, 720p en 1080i

Betrouwbaarheid:

* Dell LCD-televisies zijn volgens Dell HALT (Highly Accelerated Life Testing) uitgebreid getest en zijn in ruime mate bestand tegen hitte, kou, trillingen, schokken en vallen, zodat ze in het dagelijks leven lang mee zullen gaan.

Hebben er mensen ervaring met dit scherm, het mag ook de 32inch zijn.
Het scherm is te koop voor nog geen 1500Euro, niet duur voor 37 inch maar is het wat is de vraag.

Als alles positief is heb ik zeker interesse in dit scherm, 37inch is toch net wat beter dan 32inch.

Verwijderd

eindelijk eens een topic voor dit pracht scherm :o ( en verdient }) )
deze week beur ik geld, volgende week waarschijnlijk deze tv in huis.
eigenlijk zou ik wel eens foto's willen zijn van mensen die deze al hebben.
de specs zijn igg top , daar hoe ik al niet meer naar te kijken O+
wil gewoon weten hoe ie staat in een gemiddelde woonkamer / slaapkamer..
kan nu al niet wachten, reacties op de 32* versie zijn over het algemeen erg goed. scoort ook erg hoog op kieskeurig.nl :7
als ik hem heb komen er uiteraard gelijk foto's.

• Wackmack
Hmm dat klinkt mooi alleen ik wil weten of ik hem kan ophangen aan de muur, weet jij het?

Verwijderd

Versteegrob schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 22:09:
Hmm dat klinkt mooi alleen ik wil weten of ik hem kan ophangen aan de muur, weet jij het?
ja hoor, je kunt hiervoor verschillende ophangsystemen krijgen. hier een linkje : klik

Verwijderd

Ehm.. gaan we nu van elke tv de teksten van de website copieren en hier neerzetten... :\

Zo kan ik ook nog wel een leuk sales verhaal ophangen, maar heeft weinig te maken met ervaringen en persoonlijke meningen over dit toestel. Dat heeft naar mijn idee meer waarde dan dit...

Verwijderd

het is natuurlijk de bedoeling dat hier mensen ervaringen gaan posten.
maar dat komt hopelijk nog wel ;)

ik ga morgen eerst de schop door mijn kamer halen, alles eruit.
dan een mooi soort voorzetwandje maken , verlichting erachter... bankje erin , tafeltje erin. dan de tv bestellen :9~

• Wackmack
Klinkt goed, bedankt voor de link. Met dat ophang systeem wil ik het scherm zeker halen. Ik wacht op de foto's.

• R.A.
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zou ook heel graag home foto's willen zien van dit scherm.
Overal op internet kom je hem tegen en ook goeie reviews (op zwart waardes na), maar altijd wanneer ze een foto hebben dan is hij of precies ervoor of schuin zonder iets afspelend op de monitor.

Waar ik namellijk precies wil weten om de knoop door te hakken is hoe de inkijkhoek is, en of mensen de (volgens de review) slechte zwart waardes als vervelend ondervinden en dit een beetje kijkplezier afneemt in donkere scenes.

Hoop wat foto's te zien van dit geweldige scherm.

btw de actie loopt tot 1 augustus en de actie is deze scherm voor 1499 inc btw inc verzendkosten.

• Wackmack
Kut zo snel? Hoe duur is die normaal dan, over 2/3 weken heb ik pas genoeg geld....

• R.A.
  • Niet online
Weet niet precies wat hij normaal kost maar je kan natuurlijk voor de grap even kijken wat grote bedrijven ervoor moeten betalen.

Volgende actie is hij 1467 euro door 25% korting. En even later werd de actie 1499 euro inc verzendkosten.

Ik sta echt op het punt om dit scherm te bestellen, maar wil heel graag nog even wat foto's zien van 45 graden (of meer) inkijkhoek. En om wat foto's van donkere scene's om te kijken of de lage zwart waardes echt merkbaar zijn

• El Gravedigger
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-04-2025
Wou em eerst ook hebben, maar toch veel negatieve dingen gehoord van mensen die een 32 en 37' dell hadden. idd zwartwaarden en kijhoek problemen. Mensen die toch liever een ander scherm hadden gewild als ze het over konden doen.

• R.A.
  • Niet online
Is het niet zo dat je hem nog 8 dagen kan bekijken voordat je hem terug stuurt ?
Pagina: 1