Microsoft Schedule+, gebruikersnaam

Pagina: 1
Acties:

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:36

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Ik ben wat computers opnieuw aan het installeren bij een bedrijf. Hier gebruiken ze nog Microsoft Schedule+ (v7.5) voor de algemene agenda... Het is oud, ik weet het...

Nu loop ik tegen een probleem aan. Office 2003 SB is geïnstallerd en bij dubbelklik op de agenda (extensie is SCD) wordt er iets automatisch geïnstalleerd en wordt de agenda geopend.

Bij de volgende keren bij het openen van Schedule+ opent de agenda automatisch. Maar bij één PC blijft hij iedere keer bij het openen de gebruikersnaam vragen. Dit is irritant. Binnen Schedule heb ik niets kunnen vinden qua instelling. Het help-bestand werkt niet en er nauwelijks nog documentatie te vinden op Internet.

Weet iemand hier nog iets van, en waarom bij deze computer steeds wel om de gebruikersnaam gevraagd wordt, maar bij de andere computers niet. Procedure was wel steeds hetzelfde.

TNX. :)

PS: Alternatief voor Schedule+ is Exchange server neem ik aan? Of als één iemand Outlook shared, maar dit is wat lastiger.

[ Voor 7% gewijzigd door Martin?81 op 25-07-2006 15:33 ]

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
Zelfs Microsoft weet geen antwoord op m'n vraag... Sterker nog, de medewerker kende Schedule niet eens...

Heel heel toevallig iemand hier nog? :)

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:32
Ik weet niet veel van Schedule. Ik was nog iets te jong om toen dat gemaakt werd agenda-software te gebruiken ;). Maar als de instellingen van Schedule hetzelfde zijn bij de verschillende systemen, dan ligt het misschien aan login-gegevens van die computer/useraccount? Bij Outlook kunnen je credentials van je Windows login ook gebruikt worden bij een domeinlogin...

Of misschien dit: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;147019

[ Voor 11% gewijzigd door jorikc op 27-07-2006 10:56 ]

• Martin?81

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Topicstarter
jorikc schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:55:
Ik weet niet veel van Schedule. Ik was nog iets te jong om toen dat gemaakt werd agenda-software te gebruiken ;). Maar als de instellingen van Schedule hetzelfde zijn bij de verschillende systemen, dan ligt het misschien aan login-gegevens van die computer/useraccount? Bij Outlook kunnen je credentials van je Windows login ook gebruikt worden bij een domeinlogin...

Of misschien dit: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;147019
Denk dat je tweede oplossing prima is!!! Bedankt. :)