Toon posts:

poort 21 is geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik kan nu geen verbinding meer maken naar mijn ftp :(
ik heb nu norton 2006 antivirus en firewall
en ervoor had in zone alarm en toen draaide alles perfect
heeft iemand een oplossing?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-03 14:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Poort 21 open zetten? :)

Lees even Algemene gedragsregels (Netiquette) door en post wat meer informatie. Op deze manier kunnen we niet zien wat je al gedaan hebt en kunnen we je dus ook niet helpen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-03 13:57
Alle firewall's van je computer af pleuren en je router gebruiken als firewall (NAT).

Verwijderd

Topicstarter
ok ik zal bij het begin beginnen.
ik heb laatst mijn comp schoongeveegt en windows er opnieuw op gezet
toen norton antivirus en firewall 2006 erop gezet.
na het instaleren van macromedia studio 8 [nu adobe] wou ik weer verder aan me site
maar kon niet verbinden [wat ik eerst wel kon met norton 2004 en zone alarm]
toen heb ik file zilla gedownload en daarmee geprobeerd om te verbinden maar dat lukte ook weer niet.
ik heb ik norton gekeken en bij file zilla en dreamweaver 8 op alles toestaan gezet
nou weer getest maar deed het weer niet dus ik heb even een portscanner erbij gepakt en gescant.
blijkt dat port 0 tot 24 pot dicht zit. dus ik kan geen verbinding maken.
nu heb ik op mijn linux ook getest ofdat het niet aan me router lag of mijn verbinding, en dat was het dus niet want daar kon ik zo op me ftp dus ik moet poort 21 open gooien op me pc.

heeft iemand ideeën?

en was dit genoeg info?

Verwijderd

Topicstarter
datkanveelbeter schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:26:
Alle firewall's van je computer af pleuren en je router gebruiken als firewall (NAT).
firewall een keer uitgezet en werkte nog steeds niet en lees me ander bericht ook nog eens

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-04 13:19
edit:
onzin

[ Voor 98% gewijzigd door mbaltus op 25-07-2006 15:43 ]

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

Verwijderd

Topicstarter
nee ik wil verbinding maken naar een ftp met dreamweaver en filezilla en passive mode werkt ook niet

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-04 13:19
Smijt die software er weer van en koop een hardware firewall als je denkt het echt nodig te hebben.

Dat is de reply die je van elke helpdesk gaat krijgen: Staat Norton aan? Ja. Kun je die even uitzetten? OK. Werkt het nu? Ja. Dank u voor te bellen, laat Norton uit staan.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Topicstarter
Guru Evi schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:49:
Smijt die software er weer van en koop een hardware firewall als je denkt het echt nodig te hebben.

Dat is de reply die je van elke helpdesk gaat krijgen: Staat Norton aan? Ja. Kun je die even uitzetten? OK. Werkt het nu? Ja. Dank u voor te bellen, laat Norton uit staan.
keb me firewall al een keer uit gezet en geprobeerd maar hij deed het nog niet

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 08:22

SLeddert

SLeddert

Ik zou de Norton Firewall echt even deinstalleren..
Uitzetten lijkt toch niet altijd 100% uit te betekenen.

Karsten

Verwijderd

Topicstarter
na lang gekl**t ben ik er achter gekomen dat als je rechter muisklik op je icoontje [onderin] doet dan dan > opties> internetbeveiliging> firewall > poort 21 eruit gooien

dat het dan gewoon gaat
wat een kut plek voor die instellingen

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-04 07:32

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Volgende keer graag even van begin af aan duidelijk zijn en afdoende informatie geven.
Er zit een behoorlijk verschil tussen "ik heb nu norton erop" en "ik heb mijn PC helemaal opnieuw geinstalleerd".

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1