Mijn probleem is als volgt. Ik zet laatst mijn computer aan na een rust van 2 dagen, start een spel op, krijg ik eerst een hele hoop artifacts en daarna springt het beeld op zwart en en bevriest mijn computer totaal. Nu wist ik dat mijn videokaart (6800GT) aardig warm wordt, zo'n 65 idle. Dus het eerste wat mij te binnen schoot was dat de temps te hoog waren ivm het warme weer. Ik een nieuwe cooler erop gezet die hem onder de 60 graden houdt.(zelfs stressed). Maar nog steeds krijg ik artifacts en een uitvallend beeld. Tevens schijnt het steeds erger te worden omdat ik ze nu zelfs al in windows krijg. Maar dan springt het beeld nog niet uit. Nu mijn vraag... wat kan dit zijn? Zelf zit ik toch aan mijn videokaart te denken maar nu las ik ook dat een voeding de oorzaak kan zijn en zoals je wel zult begrijpen vervang ik die liever dan mijn videokaart. Ik heb dan ook even speedfan erop los gelaten en die gaf het volgende:

Ikzelf kan hier weinig aan zien maar het valt me wel op dat er 2 voltages 0 aangeven...
Specs:
AMD 3500+
MSI K8N neo2
2x512 Geheugen
2x Maxtor 200GB
Raptor 10k 74GB
Enermax 350 Watt
1 DVD brander, 1 DVD speler
Nog even ter informatie: ik weet dat 350 Watt erg laag is, maar hij heeft het altijd gedaan. Al zo'n 1,5 jaar.

Ikzelf kan hier weinig aan zien maar het valt me wel op dat er 2 voltages 0 aangeven...
Specs:
AMD 3500+
MSI K8N neo2
2x512 Geheugen
2x Maxtor 200GB
Raptor 10k 74GB
Enermax 350 Watt
1 DVD brander, 1 DVD speler
Nog even ter informatie: ik weet dat 350 Watt erg laag is, maar hij heeft het altijd gedaan. Al zo'n 1,5 jaar.
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?