[XP] Branden via de XP brandfunctie

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:44

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Als mijn vader op de XP-manier wil branden (dus niet via Nero) gebeurt er iets vreemds. Hij selecteer de bestanden die hij wil en kopieert ze naar de brander (dit dus via Deze Computer).

Hij krijgt dan echter de volgende melding: "bij het bestand hoort extra informatie die mogelijk verloren gaat bij het kopiëren" (Word bestanden). Elk bestand moet hij dan weer bevestigen.

Ik kon maar één melding vinden op internet met deze foutmelding en daar stond geen oplossing bij. En Engelstalig kwam ik niet uit op de juiste Engelse Windows-vertaling van deze fout. Iemand enig idee?

(ondertussen brand m'n vader trouwens via Nero, maar ik zou toch wel willen weten wat deze foutmelding nou exact behelst... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:16

Wom

Hij heeft toevallig niet het bestand open staan op het moment dat hij dit kopieërt naar de brander via Verkenner?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:44

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Wom schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 19:21:
Hij heeft toevallig niet het bestand open staan op het moment dat hij dit kopieërt naar de brander via Verkenner?
Het zijn een stuk of vijftig bestanden en hij heeft er echt geen vijftig openstaan :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Zou dat misschien over de gebruikte fonts kunnen gaan?

Dat zijn de enige externe bestanden di ik kan verzinnen die invloed kunnen hebben op het document.