Ik heb een PDF bestand die ik niet kan verwijderen. De melding is "Cannot delete file because it is in use by another proccess". Niet de moeilijkste foutmelding normaal, maar ik kom er niet uit. Als eerste wilde ik melden dat de machine ECHT niet opnieuw opgestart kan worden. Er zitten zo een 400 gebruikers op te werken namelijk. Wat ik geprobeerd heb is:
- MMC opgestart en de Shared Folders snap-in geladen. Het bestand was niet in gebruik door een andere gebruiker. Gestopped met sharen en nogmaals geprobeerd te verwijderen zonder succes.
- Deleten via een dos prompt ( ook na het veranderen van de attributes )
- Notepad geopened en het bestand als dezelfde naam op de zelfde lokatie ge-saved. Helaas weer dezelfde melding.
- Met Process explorer gekeken of er een process is die het bestand in gebruik neemt.
- Virusscanner tijdelijk uitgezet
Wie heeft een idee zonder te rebooten ?
- MMC opgestart en de Shared Folders snap-in geladen. Het bestand was niet in gebruik door een andere gebruiker. Gestopped met sharen en nogmaals geprobeerd te verwijderen zonder succes.
- Deleten via een dos prompt ( ook na het veranderen van de attributes )
- Notepad geopened en het bestand als dezelfde naam op de zelfde lokatie ge-saved. Helaas weer dezelfde melding.
- Met Process explorer gekeken of er een process is die het bestand in gebruik neemt.
- Virusscanner tijdelijk uitgezet
Wie heeft een idee zonder te rebooten ?