/dev/null
De Dt2000 digital van cambridge (4speakers 1 sub). Ik vind dit een heel krachtig geluid geven,nog beter als de opvolger met zijn 5.1 aansluiting om eerlijk te zijn.
succes.
succes.
Verwijderd
Cambridge Soundworks DTT2500. Complete 5.1 set met Dolby Digital decoder. Ideaal in combinatie met een DVD-speler.
Sorry,oppertweaker maar kun je die op een 1024 aansluiten zonder 1 box te hoeven missen?
Verwijderd
Ja, bij de DTT2500 zit een kabeltje om hem op de SB Live 1024 digitaal te kunnen aansluiten(in feite alleen vor Dolby Digital geschikt, met mp3 is die digitale uitgang alleen stereo). Verder kun je de 2 analoge uitgangen gebruiken van je SB Live om aan te sluiten op de DTT2500. en zo Four Point Surround gebruiken bij games, en bij muziek gebruikt ie alle 5 speakers
Uit vele reviews blijkt dat Altec Lansing heeeele goede speakers heeft. Ik zou de ACS54 nemen. Retegoed geluid!
This title is for sale, please send me a PM
Ik zou of altec of labtec nemen. Die creative setjes hebben lelijke middentonen en een bonk bas die TOTAAL NIET strak is (zoals het hoort)....
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Altec Lansing ACS54 heb ik wel eens gehoord, zit best wel een mooi geluid in.
debeerzietzevliegen.nl
Pagina: 1