Afgelopen zondag met m'n vriendin en een vriendin de tuin bij m'n ouders even ingeweest. Ik had er meer tijd aan willen besteden maar uiteindelijk werd de verleiding van een nabijgelegen zandafgraving te groot en zijn we gaan zwemmen. Het was echt heel vies weer zondag. Ik heb nog wel iets van 300 foto's gemaakt waarvan ik hier mijn persoonlijke voorkeur post. De foto's zitten inderdaad flink in de nabewerking (curves, saturation, beetje contrast, beetje lightness, noise ninja, wat usm, gecropt en horizon rechtgetrokken).
Graag hoor ik commentaar op deze foto's. Wat ik wel vreemd vind is dat in photoshop de kleuren vol en verzadigd zijn maar zodra ik ze exporteer naar wat voor formaat dan ook of wanneer ik de .psd's in Faststone bekijk de kleuren gelijk fletser zijn. In PS zien de foto's er kortom mooier uit. Weet iemand hoe dat komt?

toevoeging:
m'n server doet het prima maar @home gooit roet in het eten. Mochten de afbeeldingen het niet doen dan verwijs ik jullie door naar de post van HunterPro [rml]HunterPro in "[ Testcase] Willemijn & Liesbeth"[/rml]
Graag hoor ik commentaar op deze foto's. Wat ik wel vreemd vind is dat in photoshop de kleuren vol en verzadigd zijn maar zodra ik ze exporteer naar wat voor formaat dan ook of wanneer ik de .psd's in Faststone bekijk de kleuren gelijk fletser zijn. In PS zien de foto's er kortom mooier uit. Weet iemand hoe dat komt?

toevoeging:
m'n server doet het prima maar @home gooit roet in het eten. Mochten de afbeeldingen het niet doen dan verwijs ik jullie door naar de post van HunterPro [rml]HunterPro in "[ Testcase] Willemijn & Liesbeth"[/rml]
[ Voor 11% gewijzigd door Sharky op 27-07-2006 20:23 ]
This too shall pass