Toon posts:

Waterdichte programmeerbare afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een Waterdichte programmeerbare infrarood afstandsbediening.

Het is voor in bad dus spatwaterdicht is niet voldoende. (IP65 lijkt me minimaal nodig)

Ik heb al vele uurtjes gezocht maar kan niets vinden behalve de dolphin (daarvan vind ik jammer dat het voornamelijk voor SPA producten is ontwikkeld en ik met allerlei onzinnige knoppen zit opgezadeld).

Het hoeft (bij voorkeur) niet erg ingewikkeld te zijn. Het enige wat ik moet kunnen doen is basisfuncties om mijn mediacenter aan te kunnen sturen.

-select source
-pwr on/off
-mute
-vol up/down
-prg up/down
-special key (mediacenter toets)

Heeft iemand ervaringen c.q. tips ?

Verwijderd

Als het niets mag kosten kan je eventueel met een afstandsbediening langsgaan bij de beenhouwer. Vaak hebben die een vacuumapparaat. Als er geen lucht inkan kan er ook geen water in. Als die een goed soort plastiek heeft dat niet te stug is is dat volgens mij een perfecte oplossing.

• chicky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:30:
Als het niets mag kosten kan je eventueel met een afstandsbediening langsgaan bij de beenhouwer. Vaak hebben die een vacuumapparaat. Als er geen lucht inkan kan er ook geen water in. Als die een goed soort plastiek heeft dat niet te stug is is dat volgens mij een perfecte oplossing.
Sorry, maar wat is een beenhouwer :? :? :?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

chicky schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:34:
Sorry, maar wat is een beenhouwer :? :? :?
slager ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 10:01
Probleem hierbij is, dat meestal ook de lucht uit de drukknopjes wordt gezogen, en dus alle knoppen ingedrukt worden ...

Verwijderd

...Als er geen lucht inkan kan er ook geen water in. Als die een goed soort plastiek heeft dat niet te stug is is dat volgens mij een perfecte oplossing.
Dat is dus idd erg relatief. Uiteindelijk kan er toch toch lucht/water door.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:56

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Klopt, en wat als je de batterijen wilt verwisselen.. ook al kan een afstandsbediening prima een aantal jaar mee, mits goede batterijen ;)

www.google.nl

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Ik heb wel eens van die comdoomachtige GSM hoesjes gezien, die volledig waterdicht zijn. Misschien is zoiets al een oplossing. Maar infrarood, dat betekent dat je mediacenter in de badkamer staat ? (..)
Of je moet zoiets zoeken, maar echt goedkoop is dat ook niet.

[ Voor 52% gewijzigd door Henk007 op 25-07-2006 00:32 ]

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:05
In sealen die ab.
Ik meen dat je hem niet helemaal vacuum hoeft te sealen.

Mijn profiel op Discogs

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Henk007 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 23:40:
Ik heb wel eens van die comdoomachtige GSM hoesjes gezien, die volledig waterdicht zijn. Misschien is zoiets al een oplossing. Maar infrarood, dat betekent dat je mediacenter in de badkamer staat ? (..)
Of je moet zoiets zoeken, maar echt goedkoop is dat ook niet.
Orange heeft een paar jaar geleden alle klanten een waterdicht gsm hoesje gestuurd voor op vakantie. Heb het toen geprobeerd en het werkte goed. Misschien dat je zoiets kan vinden via google want hij was niet speciaal voor een gsm.

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 07:29
Bij de blokker verkopen ze waterdichte zakjes :) 2 stuks voor 1 euro.

Android fanboy

Pagina: 1