Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] RML-parser doet gek

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik wilde net de volgende post maken in FG:

code:
1
[ot]Wat me opvalt is dat je, om aan de richtlijnen van het forum te voldoen, je de landscape foto's "resized" naar 600 pixels breedte d.m.v. de [norml][img=600][/norml]-functie... Echter vergeet je dat browsers foto's on-tie-ge-lijk ranzig resizen en dat zie je vooral bij lijnen goed. Ik zou ze toch écht eventjes [b]zelf[/] fatsoenlijk resizen naar 600 pixels breedte, bespaard zowel bandbreedte als lelijke foto's waarbij men eerst <rechtermuisknop><"View Image"> moet doen om ze fatsoenlijk te zien :)[/]

Dat werd:
[ot]Wat me opvalt is dat je, om aan de richtlijnen van het forum te voldoen, je de landscape foto's "resized" naar 600 pixels breedte d.m.v. de [norml][img=600][/norml]-functie... Echter vergeet je dat browsers foto's on-tie-ge-lijk ranzig resizen en dat zie je vooral bij lijnen goed. Ik zou ze toch écht eventjes [b]zelf[/] fatsoenlijk resizen naar 600 pixels breedte, bespaard zowel bandbreedte als lelijke foto's waarbij men eerst <rechtermuisknop><"View Image"> moet doen om ze fatsoenlijk te zien :)[/]
For some reason pakt ie dus die [/] als [/img], terwijl dat nergens op slaat, aangezien de [img]-tag tussen norml-tags staat?

Oh, en zo te zien wordt de norml-tag alsnog afgesloten door de short-afsluit-tag, terwijl de norml-tag alleen door zn eigen sluittag afgesloten zou mogen worden, of komt dat pas in 1.9.4?

Wat de neuk, nu pakt ie em niet meer goed! Toenet maakte ie nog van die [ / ] die tussen de quotes stond een [ / i m g ]... Maar nu ik em post, is ie anders? In Bekijk Bericht deed ie 't wéér anders?!

[ Voor 11% gewijzigd door Osiris op 24-07-2006 22:39 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Werkt i.i.g. prima in de svnversie, dus het zal inmiddels wel gefix0rds zijn :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:28

crisp

Devver

Pixelated

Inderdaad, in 1.9.4 kan de norml-tag niet meer 'kort' afgesloten worden dus is er geen ambiguiteit meer

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.