Nice pics
1: Erg mooi, reflectie in het water is subliem en het overzicht prachtig. Kleuren zijn behoorlijk sterk, maar ik hou er wel van

Pola filter no doubt? Compo is ook prima lijkt me zo.
2: Te krap genomen denk ik. Wel een mooie foto, maar ik zou hem niet staand genomen hebben denk ik. Het water en de berg worden te sterk afgesneden. Misschien dat je (wanneer dit een crop is) hem iets anders kunt plaatsen? Kleuren zijn daarentegen wel weer erg mooi
3: Erg mooi gedaan, mooie vlakken en prima compositie, fijne verdeling over de foto. Weinig op aan te merken.
4: highlights en schaduwen zijn mooi gedaan en vast een beetje geholpen door PS, maar dat mag de pret niet drukken, mooie foto. Vind hem ietswat te verzadigd in groen, maar dat maakt het misschien ook wel weer mooi, ben er nog niet over uit. De lucht heeft een mooie overloop, al vind ik het wit iets tè. Kortom, mooie foto, maar ik denk ìets te veel bewerking.
5: Jammer dat deze in een showcase geplaatst wordt. Dit is geen showcase materiaal. Het rechter rondje is te krap afgesneden en ondanks dat je onderwerp boeiend is, is deze foto niet bijzonder. Misschien zie ik de fototechnische schoonheid van deze foto niet.
Mooie case, met als uitschieter nummer 3, al is 1 natuurlijk ook erg mooi.
Zou best een paar weekjes door NZ willen lopen

, samen met een paar mede tweakers natuurlijk