Foutje in Nokia verscheept N73- en N93-multimediatelefoons

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:23
Volgens de Nokia site is de N73 geen 1,2 maar 2 cm dik: http://www.nokia.com/nser...nl&country=NL#product,n73 :).

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 24-07-2006 21:48 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Misschien is het ook wel goed te vermelden, dat de n93 in dvd kwaliteit opneemt. Namelijk mpeg4. Dit is een erg grote vooruit gang :)

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 07:25

Inge Janse

post-l33t

Dikker en dvd'er: vanaf nu is de N73/93 dit allemaal :) Bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Inge Janse op 24-07-2006 21:59 ]

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

n93--> wifi :9~
iemand enig idee of die ingebouwde antenne nog een beetje redelijk bereik heeft? en de beveiliging, wep64 werkt wel op die foon neem ik aan? en wpa?

en zie een foutje, op de nieuwspagina hier staat dat de n93 quadband is, bij de techspecs @ nokia staat triband

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 24-07-2006 22:12 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
bartgrefte schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:09:
iemand enig idee of die ingebouwde antenne nog een beetje redelijk bereik heeft? en de beveiliging, wep64 werkt wel op die foon neem ik aan? en wpa?
Dit is geen N93 topic . Daar voor moet je hem zelf openen :)

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

DVD kwaliteit klinkt wel weer heel erg als een reclamepraatje. In de eerste plaats is de resolutie van een DVD 720x576 en daarnaast suggereert het alsof de beelden ook van DVD kwaliteit zouden zijn en dat is natuurlijk niet het geval. Je kunt een camera van een telefoon nog niet vergelijken met een camera van een ton, waarmee de meeste DVD's gefilmd worden. Verder hangt het van de bitrate af of hij in mpeg4 de kwaliteit van een behoorlijk hoge mpeg2 bitstream van een DVD kan evenaren.

En de N73 is 19mm dik en heeft wel radio ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat lijken me vragen waarop je het antwoord kunt krijgen in de reacties onder het nieuwsitem, niet hier ;) .

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DaannO schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:10:
[...]

Dit is geen N93 topic . Daar voor moet je hem zelf openen :)
dacht dat het hier wel kon

vond trouwens nog een foutje, lees me vorige post maar:
bartgrefte schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:09:

en zie een foutje, op de nieuwspagina hier staat dat de n93 quadband is, bij de techspecs @ nokia staat triband
quote van nokia:
Dual-mode WCDMA/GSM en tri-band GSM-dekking op vijf continenten (EDGE/GSM 900/1800/1900- en WCDMA 2100 MHz-netwerken)

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 24-07-2006 22:17 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Inge Janse
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 07:25

Inge Janse

post-l33t

Ik heb de desbetreffende schrijver van het stuk hier naartoe verwezen, aangezien ik niet weet welke bronnen hij allemaal heeft gebruikt. Bedankt alvast voor alle input!

ingejanse.nl: dingen die ik doe

• Mick
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04-2022

Mick

iedereen is uniek behalve ik

In het persbericht staat inderdaad dat de N93 een triband is; bij de N73 staat echter quadband vermeld - waar ik helaas overheen las in de onbewuste aanname dat de N93 op geen punt minder zou kunnen dan de N73. 8)7

computo ergo sum

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-01 19:27
De N93 ziet er prachtig uit zeker wat betrefd specs...ik vond deze wel toepasselijk ->

Afbeeldingslocatie: http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1204.gif

Verwijderd

En wanneer komt hij aan?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb geen idee, je zou het eens kunnen proberen op de site van Nokia. Dit topic is in ieder geval niet de plaats voor een inhoudelijke discussie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.