Als je ff derest van je system specs erbij zet .. dan kenne we meer zeggen
.
Abit KA7 MAINBOARD (VIA 4.25a drivers)Op zondag 28 januari 2001 01:05 schreef Bomberman het volgende:
Als je ff derest van je system specs erbij zet .. dan kenne we meer zeggen.
256MB geheugen (M-TEC)
AMD Athlon 700MHz (SLOT 1)
Quantum 20 GB UDMA 66/7200RPM (LM-serie)
Asus 7700 DELUXE (6.31 NVidia detonator drivers)
Terratec DMX X-Fire 1024 geluidskaart
IIYAMA Vision Master Pro 450 19" Monitor
AOPEN 8HQ Kast
Jaaaah,maar jij hebt um overgeklokt hè!Op zondag 28 januari 2001 01:08 schreef yo681 het volgende:
ja, dat is wel erg vaag nu.
ik haal overigens rond 7300
Maarre...welke drivers kan ik beter gebruiken...die van ASUS of die van Nvidia???
Of kan het een ander probleem zijn...af en toe stottert het beeld ook.
Verwijderd
duh!!Op zondag 28 januari 2001 02:03 schreef Moon het volgende:
[..]
Jaaaah,maar jij hebt um overgeklokt hè!
dat doen de tweakers toch
Verwijderd
gebruik de laatste van asus, dit is niet voor de snelheid, maar om max uit je deluxe te halen.Op zondag 28 januari 2001 02:05 schreef AleSyS het volgende:
Maarre...welke drivers kan ik beter gebruiken...die van ASUS of die van Nvidia???
de 6.xx voor win 98
en 5.xx voor win 2000
via ftp.asuscom.de
en download op www.download.com gelijk ff powerstrip dan kan je hem overclocken als je wilt.
maar je score was wel goed voor je systeem.
Verwijderd
Wat je ook doet installeer altijd de (laatste) NVIDIA Detonator drivers. Een huisgenoot van me had gewoon alles van de support CD geinstalleerd met een ASUS A7V, Duron 700 en V7100MX. Komt 'ie bij mij klagen dat hij zijn systeem zo traag vind. 3D Mark gerund en jawel 1100 }:o punten. Mijn oude PII met VooDoo II haalde al meer.
Magoed ik ben er even goed voor gaan zitten en alle drivers van NVIDIA en VIA erop gezet en toen werd de score 4500. Dan moet jij met een DDR kaart toch minstens 7000 punten kunnen scoren.
Pagina: 1