Toon posts:

Jalbum in website integreren?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ook al is mijn onderwerp van vanavond reeds gesloten (omdat ik zogenaamd te weinig kennis van zaken heb) toch nog een reactie. Van mezelf, op mezelf.

Bezit weliswaar geen html-kennis, maar kan wel helder nadenken. Ben er dus ondertussen zelf al uit. ;)

Een proefje gemaakt op www.proef.minkman.org

Het moet nog bijgevijld worden, maar dat zal ook wel lukken.

Ik vraag me nu wel af waarom dergelijke forums als deze er zijn: om vragen te stellen toch? En dan stel je een vraag en dan wordt meteen de topic gesloten. Behoorlijk kinderachtig! :(

Gegroet, Judith

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:10:
Ook al is mijn onderwerp van vanavond reeds gesloten (omdat ik zogenaamd te weinig kennis van zaken heb) toch nog een reactie. Van mezelf, op mezelf.

Bezit weliswaar geen html-kennis, maar kan wel helder nadenken. Ben er dus ondertussen zelf al uit. ;)

Een proefje gemaakt op www.proef.minkman.org

Het moet nog bijgevijld worden, maar dat zal ook wel lukken.

Ik vraag me nu wel af waarom dergelijke forums als deze er zijn: om vragen te stellen toch? En dan stel je een vraag en dan wordt meteen de topic gesloten. Behoorlijk kinderachtig! :(

Gegroet, Judith
Hoi Judith,

Ik zou je best willen helpen met Jalbum in je website te integreren. Maar dan moet ik wel weten of je goede kennis hebt van HTML(opmaaktaal voor website's).

Groeten,

Guido

Edit: Ik zit even naar de broncode van je proefsite te kijken. Ik zal een ding wat je niet goed doet:

<iframe name="I1" width="718" height="1093" src="file:///D:/Judith/Mijn%20Documenten/Mijn%20afbeeldingen/Jalbum/bronmap/album/index.html">

Op website's kan dit niet wat je hier doet.Het moet eigenlijk zijn <iframe name="I1" width="718" height="1093" src="http://www.proef.minkam.org/album/index.html"></code>

Zie ook Handleidinghtml voor meer informatie over hoe je website moet maken met html

[ Voor 32% gewijzigd door Turdie op 24-07-2006 21:28 ]

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:10:
Volgens mij is dit forum er om te leren. Met alleen vragen bereik je niet wat je wilt.

Sure na het volgen van al die stappen kan je misschien dat album aan de praat krijgen maar het heeft veel meer waarde als je er zelf ook tijd in hebt gestoken.

Probeer in je topicstart ook te vermelden wat je zelf al geprobeert hebt en wat er fout gaat. Met eventueel extra info over welke tools je gebruikt. Wat is dat Jalbum? Op deze manier kunnen we ook eventueel beter hulp verlenen.

Bedenk ook dat je natuurlijk met een groot forum te maken hebt en we niet alle topics op een helpdesk achtige wijze kunnen behandelen. We proberen mensen juist goed te helpen door niet alles klakkeloos voor te kauwen en om dit dan gelijk als kinderachtig te bestempelen vind ik niet netjes.

[ Voor 85% gewijzigd door Zoefff op 24-07-2006 21:39 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 15:17

Zoefff

❤ 

Ik ben blij dat je er inmiddels zelf al uit bent, zo blijkt maar weer dat het hele topic in eerste instantie niet eens nodig was ;)

Fora als deze zijn er inderdaad om vragen te stellen (en om gewoon te discussieren), maar daarbij verwachten wij wel een bepaalde inzet. In Algemene gedragsregels (Netiquette) staat duidelijk aangegeven dat we van iemand verwachten dat hij / zij eerst zelf op onderzoek uit gaat alvorens een topic te openen op GoT. En als je dan dat topic opent, vermeld er dan bij wát je allemaal hebt uitgezocht, en wat er precies niet werkt.

Lukt het je niet om aan deze eisen te voldoen dan is dit blijkbaar niet het juiste forum voor jou. Dat is niet kinderachtig bedoeld, maar gewoon zelfbescherming om een bepaald niveau te kunnen handhaven.

En als je het dan niet eens bent met een beslissing van een moderator, dan open je natuurlijk niet klakkeloos een nieuw topic, maar neem je per mail / icq / msn / whatever contact op met de betreffende mod. Dit topic gaat dan ook gewoon weer op slot -maar dat had je vast al wel verwacht.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.