hallo
ik heb een verveelend probleem met mijn nec 4571a brander
hij geeft brandproblemen in zowel nero ,alcohol 120% en dvd decrypter
hij wil totaal geen platinum dvd,s branden en en na een aantal keer opnieuw starten pakt hij een arita dvdtje (+/-5 keer opnieuw starten)
hij begint gewoon niet met branden en het brand programma geeft na een minuut of 5 een erorr
ik heb windows er 2 keer op nieuw op gezet en vervolgens 1 brand programma geinstaleer (1e keer nero 2e keer alcohol 120)
maar dat heeft nix geholpen
ik heb hem op een ander ide kanaal gehad , ook nix!
andere firmware is er niet voor mijn brander
dit is egt een frustrerend probleem!
ik heb een maand geleeden mijn northbridge koeler vervangen en toen heb ik een klein krasje op het moederbord gemaakt, en een poosje daar naa dit probleem
kan dit er mee te maken hebben??,,,,
......................................
nec 4571a
asus a8v-e deluxe
win xp pro
dank u
ik heb een verveelend probleem met mijn nec 4571a brander
hij geeft brandproblemen in zowel nero ,alcohol 120% en dvd decrypter
hij wil totaal geen platinum dvd,s branden en en na een aantal keer opnieuw starten pakt hij een arita dvdtje (+/-5 keer opnieuw starten)
hij begint gewoon niet met branden en het brand programma geeft na een minuut of 5 een erorr
ik heb windows er 2 keer op nieuw op gezet en vervolgens 1 brand programma geinstaleer (1e keer nero 2e keer alcohol 120)
maar dat heeft nix geholpen
ik heb hem op een ander ide kanaal gehad , ook nix!
andere firmware is er niet voor mijn brander
dit is egt een frustrerend probleem!
ik heb een maand geleeden mijn northbridge koeler vervangen en toen heb ik een klein krasje op het moederbord gemaakt, en een poosje daar naa dit probleem
kan dit er mee te maken hebben??,,,,
......................................
nec 4571a
asus a8v-e deluxe
win xp pro
dank u