Toon posts:

[Flash/PHP]

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een website te maken in flash. alle pagina's heb ik dynamisch gemaakt dmv PHP. Werkt ook allemaal al, inclusief CMS zonder problemen.

Flash bestand roept een php bestand aan (loadVariables("home.php", this);) en in het home.php bestand worden er gegevens uit de db gehaald.

Qua tekst heb ik geen problemen.

Maar dan, heb een overzicht van paarden die te koop staan, deze gegevens moet ik in een table zetten tesamen met een foto.

sowieso krijg ik de tabel niet via het php gegenereerd. en ook een plaatje krijg ik niet goed terug in het swf bestand.

als ik het php bestand aanroep krijg ik geen problemen, maar zodra ik er een table inzet wordt er niets uitgevoerd, bij foto's worden deze over elkaar gezet??

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05

Kvn

Wat dacht je ervan om je PHP code eens te posten? :*)

Verwijderd

Topicstarter
<?
include("connect.php");

$output = "&tekst=";

$sql=mysql_query("SELECT * FROM tekoop") or die (mysql_error());

while($row=mysql_fetch_array($sql))
{
$id=$row["id"];
$afstammeling=$row["afstammeling"];
$leeftijd=$row["leeftijd"];
$geslacht=$row["geslacht"];
$hoogte=$row["hoogte"];
$kleur=$row["kleur"];
$niveau=$row["niveau"];
$status=$row["status"];

$foto="[img]'images/tekoop/".$id."a.jpg'/>"; $output.="<table[/img]<tr><td rowspan="6">$foto</td><td>Afstammeling: $afstammeling</td></tr><tr><td>Leeftijd: $leeftijd</td></tr><tr><td>Geslacht: $geslacht</td> </tr><tr><td>Hoogte: $hoogte</td></tr><tr><td>Kleur: $kleur</td></tr><tr><td>Niveau: $niveau</td></tr><tr><td> </td><td>Status: $status</td></tr></table>";
}

echo $output;
?>

Parse error: parse error, unexpected T_LNUMBER in /www/html/nieuw/tekoop.php on line 21

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 18:03
je krijgt een error op regel 21. en wat blijkt, daar staat deze code:
PHP:
1
$output.="<table border="0"><tr><td rowspan="6">$foto</td><td>Afstammeling:

bij je border en je rowspan gebruik je op de verkeerde manier aanhalingstekens

even een \ ervoor en het werkt :)

Verwijderd

Topicstarter
!@#$%^ uren naar zitten turen, en t is (weer) zo simpel! tnkx, werkt ook nog...

alleen nog 1 probleempje: bij aanroep van php bestand krijg ik alle records netjes te zien, alleen bij swf bestand krijg ik alleen de eerste?

het zal een klein foutje zijn, waarschijnlijk met de variable, maar ook dit zie ik niet zo 123..

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-02 18:03
neem aan dat je daar ook wel weer een error te zien krijgt.

Je moet echt goed die error's lezen. 9 van de 10x los je het daar al mee op..

Verwijderd

Topicstarter
krijg geen error, dat is het mooiste.

zoals ik al schreef, direct php bestand geeft een goede output, swf alleen de eerste record.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 14:19

André

Analytics dude

In het vervolg kun je dit heel goed zelf debuggen, en php hoort in Programming. Verder is een pasende titel in het vervolg ook wel handig.

[ Voor 24% gewijzigd door André op 24-07-2006 20:28 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.