Ik heb een probleem, namenlijk: mijn kast staat continu onder stroom! Ik krijg schokjes als ik hem aanraak (waar dan ook) en het tintelt. als ik met mijn Voltcraft digitale multimeter VC 140 doormeet (op 200m V) dan geeft hij continu wisselende waardes (schieten heen en weer) van tussen de -5 en +125 ik begrijp er niets van, want omdat ik dit probleem gisteren ook had (en daardoor (?) mijn HDD crashte) heb ik er een gloednieuwe harde schijf in gezet, en de voeding verwisseld met mijn voeding die het altijd perfect doet ik had er een goedkope voeding in zitten)
Ik heb al geprobeert alle (1 achter, 1 CPUfan, 1 boven en 1 voor) fans uit te zetten, om te kijken of er misschien daar iets mis mee was, maar dat hielp niets (mijn PC werd er wel lekker stil van trouwens)... wat moet ik doen? waar zou het aan kunnen liggen?
setup;
CM Stacker
MSI K7T turbo limited edition
AMD Athlon XP 1333 Mhz
512 MB gebeugen
nieuwe Mxtor 250 GB IDE HDD in 4-in-3 module
SB Live 5.1 Platinum
Pioneer S106 slot in DVD
Philips DVD+RW 200
4 fans, nu losgekoppeld
Ik heb al geprobeert alle (1 achter, 1 CPUfan, 1 boven en 1 voor) fans uit te zetten, om te kijken of er misschien daar iets mis mee was, maar dat hielp niets (mijn PC werd er wel lekker stil van trouwens)... wat moet ik doen? waar zou het aan kunnen liggen?
setup;
CM Stacker
MSI K7T turbo limited edition
AMD Athlon XP 1333 Mhz
512 MB gebeugen
nieuwe Mxtor 250 GB IDE HDD in 4-in-3 module
SB Live 5.1 Platinum
Pioneer S106 slot in DVD
Philips DVD+RW 200
4 fans, nu losgekoppeld