[DVD] Kleine DVD speler met slotloader gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.509 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-02 13:20

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Recentelijk heb ik mijn fantastische Acer 2603 flatscreen bekomen. Deze hangt aan de slaapkamer muur. Waar we het allemaal wel over eens kunnen zijn, is dat de gekozen constructie met de DVD speler geen schoonheidsprijs verdient:

Afbeeldingslocatie: http://upload.fkees.net/img/478/tn/LCD002Large.jpg

Wat ik eigenijk zoek, is een klein DVD spelertje die ik verticaal achter de TV kan plaatsen, klem tussen de muur en de TV dus eigenlijk. Iets met een laatje wordt al lastig omdat dan telkens de DVDs eruit vallen :). Verder geen grote eisen, het zou leuk zijn als de afstandsbediening het blijft doen, ondanks het feit dat ie om een hoekje moet, en de DVD speler moet resume play hebben.

Ik vond deze op internet:
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B0008G1RXA.01._AA280_SCLZZZZZZZ_.jpg
...en dat is een Amerikaanse, dus met NTSC enzo. Meer op Europa gericht is deze van DK:
Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/dk/dvdspeler01Large.jpg
...die dan eigenlijk weer te diep is (28 cm!)

Iemand nog suggesties?

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-02 07:29
Is een portable dvd player geen optie?

Android fanboy

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je d'r al 1 vindt, hoe wilde je dat dan vastmaken :? Lijkt me niet echt dat die beugels dar voor gemaakt zijn ;)
Als ik zie hoe je je kabelzooi weggewerkt heb, snap ik je vraag wel...maar wat let je om door die kabelgoot ook een component-kabel oid te trekken en je DVD-speler gewoon ergens op of in een meubeltje te zetten? Of zit de WAF dan in de weg? :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
The_Eagle schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:30:
Als je d'r al 1 vindt, hoe wilde je dat dan vastmaken :? Lijkt me niet echt dat die beugels dar voor gemaakt zijn ;)
De LCD maakt een V vorm met de muur, in die V vorm kan ie gewoon staan volgens mij. Die zwarte van DK weegt 2,5 kilo, dat gaat die beugel vast trekken :)
Als ik zie hoe je je kabelzooi weggewerkt heb, snap ik je vraag wel...maar wat let je om door die kabelgoot ook een component-kabel oid te trekken en je DVD-speler gewoon ergens op of in een meubeltje te zetten?
Dat had ik eerst, hoewel ook niet echt netjes, maar dat stoorde teveel. Was een 5m scart kabel overigens, in dezelfde kabelgoot zit ook nog de 220 kabel en de antennekabel, zal het wel mee te maken hebben gehad. Ik kan de kabels nog eens in een andere volgorde in de goot doen, 220 verder van de scart vandaan ofzo, maar eigenlijk wil ik die DVD helemaal niet meer zien :)
Of zit de WAF dan in de weg? :P
WAF?

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Ivo NL schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:27:
Is een portable dvd player geen optie?
Misschien, als het er eentje is met slot in en afstandsbediening wel. Weet jij er zo eentje?

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Naast het feit dat het autoradio's zijn, en dus vaak geen AB hebben, moet ik dan ook nog eens gaan nadenken over hoe ik 12 volt daar krijg, en zijn ze ook nog eens best duur :(

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, dan zit je alleen nog met het probleem van waar ergens die dikke 12V accu weg te werken :+
Woman / Wife Acceptance Factor :P

En LOL@hieronder :D

Maar je wilt hem dus in die V-vorm kwijt? En wat dan als iemand er tegenaan loopt? Ligt daar ineens je mooie DVD-speler op de vloer. Lijkt me niet de handigste optie ;)
Maar ik heb ff niks te doen, zal es ff met je meezoeken, is voor mij ook wel handig misschien ;)

[ Voor 26% gewijzigd door The Eagle op 24-07-2006 19:01 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
The_Eagle schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:58:
Woman / Wife Acceptance Factor :P
Vrouwen die eenmaal over de flipperkast, de beamer, dikke receiver en bijbehorende grote speakers zijn heengestapt vallen vaak niet meer over dat soort details ;)
Maar je wilt hem dus in die V-vorm kwijt? En wat dan als iemand er tegenaan loopt? Ligt daar ineens je mooie DVD-speler op de vloer. Lijkt me niet de handigste optie ;)
Tie wrapje ofzo. En hij hangt 2 meter hoog, veel mensen lopen daar niet tegenaan. Ja, misschien dat ik de incidentele scharrel niet die kant op moet gooien in het weekend...

[ Voor 38% gewijzigd door SeatRider op 24-07-2006 19:03 ]

Verwijderd

je kan de meeste dvd spelers wel tweaken denk ik want het is vaak meer behuizing dan electronica.
Pagina: 1