Hier op het werk zitten we met de gedachte een kleurenlaserprinter aan te schaffen. De reden hiervoor is simpel, de baas wil besparen op de kosten van de drukkerij. Aangezien ik de aangewezen systeembeheerder ben mocht ik van de baas informatie gaan verzamelen (dit is niet op geheel vrijwillige basis gebeurd
)
We zijn opzoek naar een kleurenlaserprinter die A4 kan uitprinten zonder witrand. Onze lokale leverancier samen met Google en GoT heeft mij tot op heden niet verder kunnen helpen.
Wat zoekt mijn "lieve" baas:
- Een kleurenlaserprinter welke a4 kan printen zonder witrand
- Een zo klein mogelijk apparaat
- Prijsklasse: "goedkoop" en met goedkoop bedoel ik dat extra's als meer dan 1 printlade of een netwerkaansluiting geen vereiste zijn.
Tot op heden vind ik alleen grote A1 / A2 kleuren printers of kleine A3 printers (HP, Epson) maar die kunnen dan alleen maar zwart / wit printen. Iemand die mij in de goede richting kan "trappen"?
We zijn opzoek naar een kleurenlaserprinter die A4 kan uitprinten zonder witrand. Onze lokale leverancier samen met Google en GoT heeft mij tot op heden niet verder kunnen helpen.
Wat zoekt mijn "lieve" baas:
- Een kleurenlaserprinter welke a4 kan printen zonder witrand
- Een zo klein mogelijk apparaat
- Prijsklasse: "goedkoop" en met goedkoop bedoel ik dat extra's als meer dan 1 printlade of een netwerkaansluiting geen vereiste zijn.
Tot op heden vind ik alleen grote A1 / A2 kleuren printers of kleine A3 printers (HP, Epson) maar die kunnen dan alleen maar zwart / wit printen. Iemand die mij in de goede richting kan "trappen"?
[ Voor 9% gewijzigd door DerKleinePunkt op 24-07-2006 17:21 ]
Ein kleiner Punkt in einer grossen Welt