Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp met torrentfilms.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de film The Fast and the Furious Tokyo Drift gedownload via bittorrent (uiteraard voor eigen gebruik). :7 Maar ik download normaal altijd games en ben dus niet zo bekend met films downloaden en branden. Zo ziet de map er uit die ik gedown heb
http://img54.imageshack.us/img54/2756/voorbeeldjb1.jpg
(nogal veel winrar bestanden) en ik heb geen flauw idee hoe ik dit alles moet uitpakken en moet branden. Ik gebruik NERO burning rom.

Kan aub iemand ff helpe? _/-\o_

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Hoe je aan je software, muziek, foto's, films, Canal+ uitzendingen en dergelijke zaken komt moet je zelf weten, we willen echter niet dat je Gathering of Tweakers.net hier op welke manier dan ook in betrekt. Buiten dat het ons problemen gaat opleveren bij de diverse controlerende instanties willen we niet dat GoT uitgroeit tot een uitwisselboard voor van alles en nog wat. Het volgende willen wij dan ook niet op Gathering of Tweakers zien.

* Warez, cracks NO-CD patches en dergelijke.
* MP3s/DivX'jes en dergelijke met copyrighted inhoud.
* CD-covers.
* Fotorapportages.
* (Ster) reclames.
* GSM-Flashers.
* Hulp bij bovenstaande zaken hoef je eveneens niet te verwachten.
Helaas, hulp bij je illegaal gedownloade bestanden wordt hier niet gegeven. :)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

:D jij durft.

Nee warez en dat soort ongeing worden hier niet gewaardeerd :)

Verwijderd

Goh en dan heel verontwaardigt reageren als er een nieuwsitem is waarin staat dat er weer een hoop torrent sites down gehaald worden.

Verwijderd

Ik denk dat dit topicje zo dicht is, maar wel leuk geprobeerd ;)

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Leuke winrar logotjes bij die bestanden :*)

Maar hier praten we gewoon niet over op t.net en GoT

[ Voor 3% gewijzigd door MetalfanBlackness op 24-07-2006 17:13 ]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:16

OMD

Wat ik niet snap: Het downloaden van films voor eigen gebruik is niet illegaal. Er staat immers in de wet dat het NIET illegaal is. waarom wordt die dan gezien als illegaal?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

OMD schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:17:
Wat ik niet snap: Het downloaden van films voor eigen gebruik is niet illegaal. Er staat immers in de wet dat het NIET illegaal is. waarom wordt die dan gezien als illegaal?
het is warez,
het is wel illegaal maar gedoogd :?

en nou is het klaar

edit:rofl@google ads :+

[ Voor 4% gewijzigd door Rebels op 24-07-2006 17:19 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:57:
Ik heb net de film The Fast and the Furious Tokyo Drift gedownload via bittorrent (uiteraard voor eigen gebruik). :7 Maar ik download normaal altijd games en ben dus niet zo bekend met films downloaden en branden. Zo ziet de map er uit die ik gedown heb
http://img54.imageshack.us/img54/2756/voorbeeldjb1.jpg
(nogal veel winrar bestanden) en ik heb geen flauw idee hoe ik dit alles moet uitpakken en moet branden. Ik gebruik NERO burning rom.

Kan aub iemand ff helpe? _/-\o_
das toch simpel ?
klik op het *.rar bestand. selekteer dan (het) bestand(en) in de zip en zeg uitpakken.
krijg je een *.iso bestand na het uitpakken kan je deze rechtstreeks branden.
krijg je een video_ts map tezien moet je 'dvdvideo' in nero selekteren en alle bestanden uit de map overgooien van rechts naar links en branden geven

Verwijderd

Winrar bestanden uitpakken misschien?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Koop anders maar gewoon. Eerste hulp bij warez is niet de bedoeling op GoT, zoals verder in een mailtje zal worden uitgelegd.
OMD schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:17:
Legaliteit is niet relevant, het is ongewenst. Zie ook de vele discussies in o.a. Lieve Adjes.

offtopic:
Mensen, als jullie weten dat het niet de bedoeling is, reageer dan ook gewoon niet en gebruik TopicReport :Y)

[ Voor 68% gewijzigd door F_J_K op 24-07-2006 17:27 . Reden: ongewensdtdt ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.