Naar aanleiding van de weekopdracht "Rond", waar ik inneens meer dan één idee voor had gekregen, werd mij geadviseerd een losse testcase te maken.
Aangezien ik het altijd leuk vind te horen wat andere van mijn foto's vinden, dacht ik dat ik dat maar eens moest doen dan.
Ik weet het, het is een beetje van alles wat. Maar ik kon er net geen showcase van maken. Hier volgen dus mijn inzendingen voor "Rond" en nog wat ander werk waarvan ik graag hoor wat anderen ervan vinden:
1. (Rond #1)

2. (Rond #2)

3. (Rond #3)

4. "Vesteda" #1 (woontoren in Eindhoven)

5. "Vesteda" #2

6. "Vesteda" #3

7. Kantoorgebouw "Het Laken" in Tilburg

8. Landscape #1

9. Landscape #2

10. Griekenland #1

11. Griekenland #2

12. Book

Daarnaast ben ik ook benieuwd wie dit wel of niet showcase-waardig vind. Aangezien ik dat een discutabele eis vind voor een showcase.
Aangezien ik het altijd leuk vind te horen wat andere van mijn foto's vinden, dacht ik dat ik dat maar eens moest doen dan.
Ik weet het, het is een beetje van alles wat. Maar ik kon er net geen showcase van maken. Hier volgen dus mijn inzendingen voor "Rond" en nog wat ander werk waarvan ik graag hoor wat anderen ervan vinden:
1. (Rond #1)

2. (Rond #2)

3. (Rond #3)

4. "Vesteda" #1 (woontoren in Eindhoven)

5. "Vesteda" #2

6. "Vesteda" #3

7. Kantoorgebouw "Het Laken" in Tilburg

8. Landscape #1

9. Landscape #2

10. Griekenland #1

11. Griekenland #2

12. Book

Daarnaast ben ik ook benieuwd wie dit wel of niet showcase-waardig vind. Aangezien ik dat een discutabele eis vind voor een showcase.