Toon posts:

welk moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik zit nog te twijfelen tussen deze 2 moederborden:

ASUS A8N-E (nvidia chipset)

&

ASUS A8V-E SE (VIA chipset)

Ik weet dat het VIA chipsetje net iets krachtiger is maar hoop hier iets meer aan informatie te vinden.

alvast bedankt

• SLeddert
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 14:09

SLeddert

SLeddert

Je zult toch iets meer moeten vertellen voordat iemand je kan helpen !
Denk aan de andere compontenten die je wil gebruiken en waar je de pc voor wil gebruiken.

Karsten

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-05 08:57

DeluxZ

Livin' the good life

Waarom twijfel je ? Wat zijn de verschillen ? Als alles hetzelfde is behalve die VIA chipset kan je zelf wel keuze maken denk ik ? :?

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:46
Persoonlijk (puur persoonlijk) heb ik een hekel aan VIA in hun drivers. Maar goed nVidia is ook niet alles, maar in mijn ogen de minst slechte.
Andere mensen gebruiken al jaren VIA zonder problemen. Is toch echt een kwestie van keuze...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het meer en deels gebruiken voor Games.

proc: AMD athlon 64 3000+
vga: ATI RADEON X800GTO 256 MB
mem: 1 gig kingston
voeding: huntkey 400W

Dit zijn de spullen die ik al heb

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08-2025

XXlerator

Old time gamer

Vanmorgen was je er kennelijk al wel uit.

Misschien dat het een idee is om de zoekfunctie van GoT eens te gebruiken om naar gebruikerservaringen van mede-tweakers te speuren. Overigens geef je wel aan dat je twijfelt, maar niet waarom. Dat is ook wel handig als je om een inhoudelijke mening vraagt. Succes in elk geval met samenstellen van je pc ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja het is en blijft altijd wel een lastige keuze he ;) ik ben niet zo super bekend met mobo's drom probeer ik hier meer informatie te winnen over wat jullie weten over die 2

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 16:21:
ja het is en blijft altijd wel een lastige keuze he ;) ik ben niet zo super bekend met mobo's drom probeer ik hier meer informatie te winnen over wat jullie weten over die 2
Blijkbaar heb je al een keuze gemaakt voor wat betreft het merk en de features die het bord heeft.
Wat ik je kan aanraden is wat benchmarks op te zoeken van de chispet en dan wordt het vanzelf duidelijk welke de beste is voor jou.

Verwijderd

Topicstarter
okey zal ik doen bedankt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Lees verder ook gewoon het PMG Beleid

Ongeacht wat de vraag is, dien je je topicstart uitgebreid te maken en goed te onderbouwen. Voor "wat moet ik kopen?"-vragen zien we dat je eigenlijk al je antwoord hebt als je dat doet. Dus zijn dergelijke vragen op GoT niet echt zo zinnig :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.