Tijdje geleden heeft op de openings pagina van GoT het nieuws gestaan over een Plextor rewriter met Burnproof maar dan een scsi uitvoering.En die gaat geleverd worden in September.Wat ik zo vreemd vindt er is zo weinig over te lezen op de Plextor site.Nou weet ik niet meer precies wat er toen stond of het nu gaat om een 12x10x32 of 24x10x32 Dit laatste zal het niet zijn denk ik of wel?
Verwijderd
zal wel 12/10 zijn maar volgens mij heb ik dat ding al gezien op cebit hij had in ieder geval een echte plextor voorkant (als je begrijpt wat ik bedoel) dus niet zo een die de 8/4/32 heeft
'kheb niet zo veel verstand van scsi, maar waarom zou je met scsi nog een burnproof writer willen hebben?
Omdat je - zoals ik daarnet - on the fly wilt branden en dan een source ceedeetje hebt dat leesprobleempjes kent en daardoor geen data meer aanvoert bijvoorbeeld.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Verwijderd
Die 24 speed van Plextor bestaat wel al. Ze hebben ook al sinds een paar weken de 36 speed uitvoering. Zullen wel een fortuin kosten, maar op de beurs stond een man die al 36 speed Philips Record. verkocht.
Wel vreemd als de 24 speed schrijver en 36 speed bestaan maar niet te vinden zijn op de Plextor site.
Ik kan ook het nieuws niet terug vinden in de database van GoT over de SCSI Plex rewriter die vanaf september leverbaar wordt.
Ik kan ook het nieuws niet terug vinden in de database van GoT over de SCSI Plex rewriter die vanaf september leverbaar wordt.
Flikker toch op met je 24 en 36 speed! 
Het zal me verbazen als die dingen nog veel sneller worden dan 12-speed. Die CD's komen er met die snelheid al trillend uit! Je krijgt gewoon fouten bij het schrijven als je nog sneller wil gaan.
Het zal me verbazen als die dingen nog veel sneller worden dan 12-speed. Die CD's komen er met die snelheid al trillend uit! Je krijgt gewoon fouten bij het schrijven als je nog sneller wil gaan.
All that you know, is at an end
Zo dat je daar dan overspannen van wordt dat begrijp ik niet
Verwijderd
Nopez, ik zeg, op de computerbeurs kun je cd-r's kopen die je op 36x kunt branden. Ze heten iets van Philips Gold High Speed ofzo. Ze worden per 5 verkocht op een spindel(tje). Kosten iets van 30 piek. Ik vroeg aan de verkoper wat je met die dingen moest doen. Hij zei dat Plextor en nog een merk (kan ff niet op de naam komen) sinds een paar weken al 36 speed branders hadden.
Kan er ook nix aan doen. Maar als je naar de PC Discount beurs gaat ( www.interexpo.nl ) kun je het zelf zien.
Er waren meer dingen die ik nog nooit had gezien. Onder andere die kleine cd-r's waar 180 MB op kan, en 700 MB CD-RW's. Volgens mij kun je die nergens kopen in een gewone computerwinkel.
Kan er ook nix aan doen. Maar als je naar de PC Discount beurs gaat ( www.interexpo.nl ) kun je het zelf zien.
Er waren meer dingen die ik nog nooit had gezien. Onder andere die kleine cd-r's waar 180 MB op kan, en 700 MB CD-RW's. Volgens mij kun je die nergens kopen in een gewone computerwinkel.
Hij staat gewoon op de plextor site
De belangrijkste specs:
12X write (1800KB/s)
10X rewrite (1500KB/s)
14X-32X read CAV (2100KB/s - 4800KB/s)
ATAPI Interface (PIO Mode-4)
BURN-Proof Technology (Buffer Under Run Proof)
Access Time 150 ms
2MB Buffer
Capable of reading and writing CD TEXT information
Compatible with:
Windows, Windows 95, Windows 98, Windows NT, Windows 2000
MultiRead Compatible
Supports SPDIF (Digital Audio Output)
High Quality Digital Audio Extraction
One-Year Full Warranty (parts, labor)
De belangrijkste specs:
12X write (1800KB/s)
10X rewrite (1500KB/s)
14X-32X read CAV (2100KB/s - 4800KB/s)
ATAPI Interface (PIO Mode-4)
BURN-Proof Technology (Buffer Under Run Proof)
Access Time 150 ms
2MB Buffer
Capable of reading and writing CD TEXT information
Compatible with:
Windows, Windows 95, Windows 98, Windows NT, Windows 2000
MultiRead Compatible
Supports SPDIF (Digital Audio Output)
High Quality Digital Audio Extraction
One-Year Full Warranty (parts, labor)
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Marc H Er staat inderdaad een 12x10x32a ide Plextor brander op de site van Plextor maar ik zoek hem in scsi uitvoering en die is op de site nog niet te zien . En op de beurs ben ik van het jaar nog niet geweest om dat ik gewoon weg weer eens geen vrij krijg van mijn werkgever.
Maar wie weet als de jaarbeurs er is heb ik weer eens vrij.
Trouwens vorig jaar was er geen zak aan op de jaarbeurs allemaal ouwe troep.
Trouwens vorig jaar was er geen zak aan op de jaarbeurs allemaal ouwe troep.
Mycom verkoopt tegenwoordig alleen nog maar 700 MB CD-RW's . Past geformateerd 570 MB op, kosten 3,50 per stuk.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Ja er zijn nu ook al cd's waar 100 min of 1 gig op past...
ik heb ze ook gezien op de PC-discount in ehv in mei
ik heb ze ook gezien op de PC-discount in ehv in mei
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Pagina: 1