Toon posts:

Ram softwarematig vergroten

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb P4 2.40GHz met 225MB ram. Ik heb windows server 2003 er op staan. Als ik verder ga met instaleren van small business server geeft hij aan dat ik niet genoeg Ram heb.

Ik vraag me af of ik mijn ram softwarematig kan vergroten of moet ik toch perse nieuwe ram kopen ?!

groeten

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:39

YellowCube

Wait...what?

je kan kijken of je het virtuele geheugen kan vergroten (d.w.z. dat je een deel van je HD gebruikt als RAM geheugen). Ik vraag me alleen af of WS2003 daar in trapt.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-05 12:23

KatirZan

Wandelende orgaanzak

eerlijk gezegd moet ik zeggen dat dit toch wel de domste opmerking is die ik vandaag gelezen heb....

Random Access Memory --> search google ---> Virtual Ram --> tegenover windows :

ik zou als ik jou was maar lekker een reepje 512mb er bij nemen ;)

Wabbawabbawabbawabba

• DaRKie
  • Laatst online: 27-05 11:12
225 lijkt me toch maar crap coor win2k3. Denk dat een latje 512 nu toch niet zo duur is om je probleem op te lossen.

• YellowCube
  • Laatst online: 18:39

YellowCube

Wait...what?

KatirZan schreef op maandag 24 juli 2006 @ 14:21:
eerlijk gezegd moet ik zeggen dat dit toch wel de domste opmerking is die ik vandaag gelezen heb....

Random Access Memory --> search google ---> Virtual Ram --> tegenover windows :

ik zou als ik jou was maar lekker een reepje 512mb er bij nemen ;)
wat is precies de domste opmerking

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op google gezocht naar Virtual Ram voor ws2003. Ik weer dat bij andere OS mogelijk is. Ik wil eerst ws2003 testen. Als het bevalt dan ben ik van plan om geheel nieuwe systeem kopen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hoe wil je een OS goed testen onder zulke omstandigheden ? Performance zal niet kloppen en je conclusie dan ook niet.
Het is niet voor niets een MINIMUM-systeemeis.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is geen hardware-probleem en je had dit in feite in Client Software Algemeen moeten vragen (software-related) of in Windows Clients (windows-related).

Dan nog, dit topic gaat dicht simpelweg omdat de vraag nergens op slaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.