Toon posts:

student store

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om over een paar weken een MacBook te kopen. Mijn eerste mac. yey! neway, mijn school heeft een speciale Apple store waar ik gemakkelijk zaken met korting kan kopen. Het probleem is nu dat ik net deze vakantie afgestudeerd ben. Het verschilt toch wel een 150€ wat niet niets is. Zou ik nog in aanmerking komen om via mijn school te kopen? (mijn login werkt nog voor zover ik weet) Ik ga overigens volgend jaar verderstuderen aan een andere school. Als ik via die winkel zou kopen heb ik 90€ korting. Ik zit overigens in België. Misschien gaan de zaken er in Nederland wat anders aan toe :) Dus, zou het erg zijn als ik nu nog via men oude school bestel? Ik ben er tot slot wel 3 jaar student geweest :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als je student bent, dan kan je korting krijgen. Als je niet meer studeert is het niet zo eerlijk als je daar gebruik van maakt, maar als je tussen studies zit lijkt me dat niet zo uitmaken eigenlijk.

• BoutWout
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-01 14:52
hé, misschien moet je dat bij hen vragen?

Red een boom, eet een bever

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Via de oude store lijkt me gewoon fraude ;)

Als ik jou was zou ik gewoon via de nieuwe store van je nieuwe school kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ok kan het wel bij hun vragen. Maar het probleem is dat die school nu potdicht is hé. Tussen 15 juli en 15 augustus is daar niemand te zien. En via de nieuwe school kopen nog voor ik ingeschreven ben? Lijkt me toch ook fraude, nee? En die school heeft net hetzelfde probleem waarschijnlijk :) ook dicht.

• Attilla
Je kan toch online via de apple store gewoon met korting kopen ?

Verwijderd

Topicstarter
[Airwolf] schreef op maandag 24 juli 2006 @ 13:42:
Je kan toch online via de apple store gewoon met korting kopen ?
Ja, dat kan als student aleen volgens mij. (hier in België toch) Maar ik zit met het probleem dat ik momenteel geen student meer ben en nog net niet opnieuw een student ben. Ik denk wel dat ik me gewoon ga inschrijven bij men nieuwe school en dan bestel. Misschien kan ik via de nieuwe school nog wel extra korting krijgen aangezien die ook een speciaal plan hebben voor laptops. De korting in men andere school was echter een pakje meer, maar goed .. Ga ik niet moeilijk over doen hoor. Ik had overigens ook iets opgevangen dat je 13% korting krijgt in Nederland als je kan aantonen dat je dit jaar begint met een nieuwe studie? Moet ik is achter zien of dit ook zo in België is.

• Attilla
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/belflInd

Je kan daar je naam en plaats van je school gewoon invullen en vervolgens kom je op de store terecht waar je korting hebt als student. En soms pikken ze bestellingen eruit en die controleren ze of het wel echt studenten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
idd zover was ik al :) Achja, ik zal het wel gewoon navragen. Misschien dat er iemand was die zeker wist dat het geen probleem was ofzo. Neway, thx for the help.
Pagina: 1