Ik heb een probleempje. Ik ben bezig een website te maken voor een groep studenten (incl mij) die naar china gaan om een project te doen voor 3 maanden. Ik ben bezig geweest met Joomla en had een leuk website gemaakt (had/heb er weinig verstand van maar is na wat tijd aardig gelukt), maar blijkt dus dat de server waar ie op moet (www.oli.tudelft.nl) geen mysql/php ondersteunt, alleen postgresql. had ik ff eerder naar moeten kijken misschien, maar goed, nu ben ik op zoek naar een andere manier.
Het komt er dus op neer dat ik een systeem zoek dat makkelijk te gebruiken is. Het hoeft geen cutting edge systeem te zijn, het is maar voor drie maanden. Gaat er vooral om dat ik er wat documenten op kan zetten, een soort van nieuws/blog en that's it.
Ik heb al gekeken naar mambo of typo3, maar is het volgens mij ook niet helemaal.
Wie heeft een goede suggestie??
Het komt er dus op neer dat ik een systeem zoek dat makkelijk te gebruiken is. Het hoeft geen cutting edge systeem te zijn, het is maar voor drie maanden. Gaat er vooral om dat ik er wat documenten op kan zetten, een soort van nieuws/blog en that's it.
Ik heb al gekeken naar mambo of typo3, maar is het volgens mij ook niet helemaal.
Wie heeft een goede suggestie??