Toon posts:

PSP via WLAN aan Computer

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeeyz,

Heb een Medion Titanium MD8800 en een PSP Giga Pack gekocht. Op de website van Medion staat dat het mogelijk is een laptop via de computer draadloos te laten interneten via WLAN. Wij hebben thuis geen draadloos netwerk. Kan ik door WLAN te activeren mijn internet verbinding omzetten naar draadloos signaal en zo dus met me psp internetten? Of moet ik een Wifi USb key kopen die dat signaal omzet?

alvast bedankt :)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Huizermaat-PC1,

Welkom op GoT, ik zou je willen wijzen op de diverse FaQ/policies die bovenin ieder subforum vermeld staan, zo is die forum bedoeld voor professional networking & Servers en dus niet voor de problemen van thuisgebruikers, hiervoor kun je beter terecht in Netwerken.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:11

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hoi Huizermaat-PC1,

Welkom op GoT.

Ik begrijp dat je een vraag hebt, maar helaas zitten er wat foutjes in je topic.
Ten eerste vind ik het een vrij magere topicstart zonder al te veel informatie.
Ten tweede kan ik er niet uithalen wat je zelf al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen
Ten derde heb je het topic gepost in PNS, wat staat voor Professional Networking & Servers. Nu vind iedereen zich natuurlijk al snel een Prof, maar dit topic hoort hier niet thuis.

Lees dus even de Policy: Alle regels die op het forum gelden om te achter halen wat wij verwachten van een topic, en plaats dan een nieuw topic in Netwerken

Suc6 :w

Dit topic is gesloten.