[desktop] originele links plaatsen

Pagina: 1
Acties:

• Ronald1852
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-07 10:34
Al een tijdje ben ik op zoek naar een originele manier om mijn desktop te veranderen. Na een mooie wallpaper gemaakt te hebben ben ik nu op zoek om de iconen op mijn desktop te veranderen. Ik zou graag op een of andere manier de tekst onder de icoontjes niet weergegeven willen hebben, en grotere iconen willen. Weet iemand of dit mogelijk is? Ik ben er nu al een tijdje naar op zoek, maar ik weet niet echt waarnaar ik naar moet zoeken.

Een goed voorbeeld is deze wall:
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e311/ronald1852/My_C_T_U__Desktop_by_Croesus.jpg (gevonden via google)
Ik neem aan dat er achter de rode knoppen (boven, onder) ook een link zit. maar hoe krijg je zoiets voor elkaar? :?

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen...

ps: ik hoop dat mijn post hier een beetje goed staat??

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:38
als ik het niet mis heb kan je de powertoys van wnxp, ik dacht tweakUI al de letters weghalen, de snelkoppelingteken ook weghalen. Mss zelfs hetgene wat jij wilt.
Ga daar eens mee vogelen.

Verwijderd

Dit is dus gewoon een andere shell ipv de standaard MS.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:27

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Met tweakUI kun je idd de text weg halen.. de iconen kun je gewoon in windows zelf groter maken (eigenschappen van desktop, vormgeving, extra, of uitgebreid ofzo) en misschien dat je die rode knoppen met Samurize iets kunt laten doen...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 11:56:
Dit is dus gewoon een andere shell ipv de standaard MS.
Inderdaad, het lijkt verdacht veel op Aston Shell om precies te zijn. :)

Signature

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:38
Kan zoiets veel kwaad zoals aston shell? Is het gewoon te proberen en dan weer weg te halen?
Ik ken andere van zulke programma' s en dat blijft er echt diep inzitten. Is dit goed om keer te proberen?

Verwijderd

ik denk dat jij op zoek bent naar iconpackager (free trial). Waarmee je al je iconen in xp naar hartelust kan tweaken.

De tekst onder je iconen kan je gewoon weghalen met tweakui of powertools.

• Ronald1852
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-07 10:34
Hoi

Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor jullie antwoorden.
en @Tomino: met al die programmatjes moet je voorzichtig zijn, ze maken zoiezo ja pc trager, maar het komt ook wel eens voor dat je windows niet meer wil opstarten... daarom wil ik zon groot mogelijke bocht om deze programmatjes omlopen.
Toch ben ik al een beetje verder geraakt. Ik heb ik een oud boekje (over windows 95-98) gevonden hoe je de tekst onder een icoontje weg moet halen, en hoe je het "fotootje" van de snelkoppeling weghaalt uit het icoontje. Alleen werkt het 2e niet. Het zou moeten kunnen dmv in het regestry de key IsShortcut weg te gooien uit de lnk-file en de pif-file, en opnieuw op te starten. Zou het kunnen dat er voor xp nog een andere key aangepast moet worden? heeft iemand hier een idee van??

[ Voor 3% gewijzigd door Ronald1852 op 25-07-2006 13:19 ]

Pagina: 1