[CAIW-Televisie] Ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Ik heb gezocht naar topics met ervaringen van mensen over hun CaiW abbo. Ik heb daar niet al te veel over kunnen lezen...Hoofdzakelijk wat algemeen gegrumbel over digitale televisie, en dan niet eens puur CaiW, maar alle kabelaars.

Sinds kort heeft CaiW hier in Schiedam ONS-kabel overgenomen, en ik was benieuwd wat de ervaringen van andere mensen zijn mbt. de houding, service, en kwaliteit van CaiW televisie.

Ik heb nog niet veel ervaring met ze, want ik heb net 2 maanden CaiW, maar ik heb eigenlijk al meteen hommeles er mee: In de tweede brief (1e: we nemen ons over, 2e: je kan betalen via ons) staat dat alle maandelijkse bedragen via ONS betaald kunnen worden, omdat dat toch al gedaan werd. Echter, de derde brief die ik kreeg, was meteen een factuur van 25+ euro voor het abonnement.
Na bellen bleek de 2e brief dus fout te zijn, en moest ik alsnog betalen..........

Wat is jullie ervaring met deze kabel exploitant? Zijn jullie er positief over, of gewoon meteen overgestapt naar KPN (Digitenne) of satelliet (Kanaal Digitaal)?

Copy.com

Verwijderd

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad in alphen aan den rijn. wij werden overgenomen door Casema, kregen een digitale decoder (sagem) en slechte kwaliteit tv (analoog)

Ik ben toen dus overgestapt naar KPN, met name omdat ik voor stadskabel 8,00 betaalde en bij casema meteen omhoog ging.

MAAR
Ik heb nu een lcd tv en dan is KPN dus niet om aan te zien, dus ga ik toch maar weer terug naar Casema dan maar iets meer betalen...

Echter afgelopen vrijdag zou ik aangelsoten zijn, ook netjes een brief gehad dat ik mijn abo 21/7 in ging. maar geen signaal.
Ik bellen, tja er met signaal zijn alle instellingen doorgelopen, alles gecheckt en de helpdesk alles 14 keer vragen, waardoor ik 15 minuten heb gehangen en toen is er besloten donderdag een monteur te sturen.