Toon posts:

Mac check

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mogguh

Ik heb een activatie pagina gemaakt maar die schijnt niet te werken op mac/safari en mac/IE. In firefox doet hij het prima op de pc en mac. Het is een heel simpel siteje met wat flash, scriptaculous en wat simpele prototype ajax calls maar dat moet toch gewoon werken?

www.mainstudio.com/activation/

Ik was altijd van mening dat safari bijna hetzelfde was al firefox?

Zijn er mac webdevelopers die mij kunnen vertellen wat ik fout doe, ik heb hem nu al door wat validators gehaald maar kan geen "echte" fouten ontdekken. Zijn die begintags niet correct? (van dreamweaver)

http://validator.w3.org/c...tudio.com%2Factivation%2F

heb hem ook al door de icapture gegooit maar dat duurt nog 3 uur voordat ik wat kan zien :(
http://www.danvine.com/icapture/

Ik hoop dat iemand me even kan helpen.

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

http://www.snugtech.com/safaritest/

Volgens deze Safari-test idd een white page.. Daar kun je iig controleren hoe het er uit ziet in Safari.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Niet goed gelezen

[ Voor 91% gewijzigd door Wacky op 24-07-2006 10:59 ]

Nu ook met Flickr account

• hlz
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08-2025

hlz

Je vergeet een comment af te sluiten.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<style type="text/css">
<!--    
[knip]
</style>

moet zijn:
<style type="text/css">
<!--    
[knip]
-->
</style>

[ Voor 24% gewijzigd door hlz op 24-07-2006 11:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
@wdekreij bedankt voor die link erg handig had die nog nooity gezien :)

@hlz dank je wel ga het gelijk aanpassen kijken of dit resultaat heeft (denk het wel )

update:
8)7 hij doet het :) dank jullie wel.

Thanks

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 11:06 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom wil je uberhaupt je styles uitcommenten :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

BtM909 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:00:
Waarom wil je uberhaupt je styles uitcommenten :?
Omdat sommige browsers of clients styles niet snappen en dan je style-text laten zien, wat je niet wil als webdevver want het staat suf. Uitcommenten betekent dat het ook dan niet zichtbaar is :)

LinkedIn
Instagram

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Remy schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:05:
[...]
Omdat sommige browsers of clients styles niet snappen en dan je style-text laten zien, wat je niet wil als webdevver want het staat suf. Uitcommenten betekent dat het ook dan niet zichtbaar is :)
Ik snap wel waar comments voor zijn ;) :*, maar als je je styles in een externe stylesheet zet, dan heb je dat probleem niet (althans, ik heb dat iig niet waargenomen). :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

maar als je je styles in een externe stylesheet zet, dan heb je dat probleem niet (althans, ik heb dat iig niet waargenomen). :)
Klopt :) Maar om verschillende redenen wil je wel es je styles niet extern linken maar inline of embedded doen, en daar is het commenten erg handig voor :)

LinkedIn
Instagram

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30

crisp

Devver

Pixelated

Remy schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:05:
[...]
Er is geen hond die nog een dergelijke antieke browser gebruikt waar dit problemen geeft. Gewoon geen HTML-comments gebruiken dus, scheelt ook weer problemen als je ooit eens XHTML zou willen gebruiken (met XHTML mimetype) ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

BtM909 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 12:07:
[...]

Ik snap wel waar comments voor zijn ;) :*, maar als je je styles in een externe stylesheet zet, dan heb je dat probleem niet (althans, ik heb dat iig niet waargenomen). :)
ja, is waar maar als je cascading wil gebruiken kunnen ze dus ondanks een extern stylesheet toch ook in de pagina zelf staan.
Pagina: 1