Toon posts:

Hetzelfde moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe behuizing gekocht voor mijn pc, alle hardware overgezet maar ik kreeg kortsluiting op het moederbord.
Intussen is weer hetzelfde moederbord besteld en komt deze week binnen.
Mijn vraag is kan ik alle hardware, zoals de HD's, aansluiten zonder een nieuwe install van Windows XP, het moederbord is namelijk hetzelfde.

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-03 14:17
daar heeft windows idd geen problemen mee

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Verwijderd

Als het goed is krijg je wel een melding te zien maar hoeft geen installatie uit te voeren,
sterker nog: het hoeft nooit. Wel kan Windows een melding geven dat je weer moet
activeren (een melding die overigens niet klopt). Zelf heb ik jaren geleden zoiets gehad met een K7T266 vervanging naar een K7T266Pro moederbordje. Was toen verder geen probleem.

Verwijderd

Topicstarter
ok super, weer een zorg minder

Bedankt

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 08:35:
Afgelopen vrijdag heb ik een nieuwe behuizing gekocht voor mijn pc, alle hardware overgezet maar ik kreeg kortsluiting op het moederbord.
Intussen is weer hetzelfde moederbord besteld en komt deze week binnen.
Mijn vraag is kan ik alle hardware, zoals de HD's, aansluiten zonder een nieuwe install van Windows XP, het moederbord is namelijk hetzelfde.
alleen ff zorgen dat je ditskeer geen kortsluiting krijgt dan he 8)7

Elk onderdeel wat je vervangt aan je pc mits identiek is aan zijn voorganger behoeft geen nieuwe installatie van je O.S. en extra geheugen of nieuwe cpu behoeft dit al helemaal niet!

discogs

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit had je met een beetje moeite enzo ook wel zelf kunnen bedenken he :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.