Toon posts:

Beste Live Stream

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je kan op enkele sites live streams bekijken van tv kanalen. dit moet via windows media player. mijn probleem is dat de uitzending met de windows media player steeds wordt onderbroken. de live stream is een mms file. ik heb geprobeerd vlc mediaplayer te gebruiken, maar hier wordt de kanaal ook steeds onderbroken. ik heb een snelheid van 12 mb, dus het ligt niet aan mijn internetspeed. wat kan ik doen om zulke live uitzendingen zonder onderbrekingen te zien? is er misschien een ander media player of zo?
op dit moment(s'nachts 4:16) zijn er geen onderbrekingen, ik denk dat dit zo is omdat er weinig mensen aan het kijken zijn, maar tijdens een wedstrijd heb je telkens onderbrekingen, kan iemand me aub helpen?

dit is de link van de live uitzending: http://www.tvizle.net/, als je op KANAL D Yayini Izlemek Icin Tiklayin klikt komt de uitzending.

mms://213.243.33.124./kanald

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:57

Klippy

Still Game

Je hebt 't antwoord zelf al gegeven. De server zal het gewoon niet aankunnen. Tijdens een wedstrijd (voetbal ofzo?) kijken meer mensen.
En dat je in Nederland zit en die data uit Turkije komt zal ook niet echt helpen natuurlijk.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
ik denk niet dat het een probleem is dat de uitzending uit Turkije komt, en ik denk eigenlijk wel dat de server het wel moet aankunnen. je hebt ook een programma, pplive, waarmee je vele voetbalwedstrijden kan kijken, hier gebruik ik vlc om geen onderbrekingen te krijgen, soms lukt het wel, soms niet. maar wat ik wou weten was of er nou een andere media player is die het zonder onderbrekingen kan laten zien, want met de mms link krijg je ook onderbrekingen met vlc.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 05:01 ]

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:57

Klippy

Still Game

Je kan het nu toch ook bekijken met Mediaplayer en VLC zonder onderbrekingen, dus waarom denk je dan dat het aan je software ligt?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
in mijn 2e post had ik geschreven dat je via pplive eerst wel onderbrekingen(met windowmediaplayer) krijgt, en dat de onderbrekingen soms(meestal) verdwijnen met vlcmediaplayer. ik weet dat windowmediaplayer zulke live uitzendingen niet aankan(veel geprobeerd), maar weet niet of er een ander mediaplayer is die het wel aankan, dat is waarom ik deze topic heb geopend!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 17:51 ]