Gents,
Ik ben een tikkie ten einde raad. Sinds gister ben ik de (voorlopig
) gelukkig bezitter van een tweedehandse PowerBook G4 met Mac OSX 10.4.7. Ik ben veel bezig met FreeBSD en Linux via SSH, en heb met een vorig account (welke de verkoper had aangemaakt), het "shell" commando (waarmee je de terminal kan openen) gesleept van Programma's naar mijn Dock. Omdat ik Diederik heet, en niet "Eigenaar PowerBook G4" heb ik een nieuwe gebruiker aangemaakt, met administrator-rechten, en de oude user afgevoerd (immers: ik had toch niets te verliezen).
FOUT. Het lijkt er op (maar ik ben dus een Mac noob) dat ik met het verslepen van het shell-commando de symlink (?) op heel het systeem heb weggehaald. Het zou nog kunnen zijn dat heel het shell-commando verdwenen is van mijn systeem.
Wie weet raad? Het is geen heel hoog prioriteits-issue, maar ik kom hier even niet meer uit
Ik ben een tikkie ten einde raad. Sinds gister ben ik de (voorlopig
FOUT. Het lijkt er op (maar ik ben dus een Mac noob) dat ik met het verslepen van het shell-commando de symlink (?) op heel het systeem heb weggehaald. Het zou nog kunnen zijn dat heel het shell-commando verdwenen is van mijn systeem.
Wie weet raad? Het is geen heel hoog prioriteits-issue, maar ik kom hier even niet meer uit
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards